|
איזה כיף זה להיות פזמני"ק :)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
מאחר ואני כולה 3 חודשים לשחרור (קיצרו לי ליולי..) הונחתו עליי כמה הטבות שוות
כמו לדוגמא, תורנות מטבח ירדה מהפרק, שבתות - מזמן כבר לא עושה
שמירות באמצע השבוע - אף פעם לא היה
אבל הדבר הכי כיף הוא, ימי חופש, רבעו"שים ואפילו חופשות מפקד :)
וממש הרגע קיבלתי טלפון ממפקדי היקר שאמר לי לא להגיע מחר
וזה אומר שיש לי סוף שבוע אלוף!
מחר, יום חמישי, אני יורד לאילת למסיבה העצבנית ביותר של ארמין...
וסוף סוף יהיה לי זמן להתכונן כמו בן אדם :)
סתם חשבתי לשתף אתכם בחיים הטובים...
למרות שאם שמעת חדשות היום
הייתם שומעים על חייל, מהבסיס שלי (באלי"ש או כמו שקוראים לו עכשיו מל"י) התאבד...
הכרתי את הבחור, הוא באמת היה במצוקה, וטוב שהעלו לשידור חיילים מהבסיס שאמרו בדיוק מה הולך שם.
רות סוף |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי תעשה חיים יא חרא, מסיבה של ארמין ררר
בקשר לחייל שהכרת... חבל עליו.. |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי תעשה חיים באילת
נראה אותך שם!!
ובואנה זאת ממש מכה כל התאבדויות האלה של חיילים
אני שומע מחברים שלי על פול כאלה
קטע ממש לא נעים... |
|
|
| NyKoN |
איי איי איי
חיי הג'ובניק קשים
תגיד
היו לך פעם רגשות אשם שבזמן שאתה ממלא איזה טופס איזשהו חייל אחר חוטף אבנים בראש מערבושים מזדיינים באמצע רמאללה?
אני מניח שלא..
ובטח גם לא יהיו לך אצל ארמין יא מניאק...
:P
תהנה אחי |
|
|
| luckystrike |
נייקון סורי שאני אומר את זה ככה אבל אתה
כזה פעור צעיר ....
OH WELL
קיצר - גיל תעשה חיים !
יא מאנייק אני בדיוק הופך תקליט אתה לפני שחרור ... |
|
|
| itamarsan |
ואאאללה אחייהחיים הטוביים באמממתתת
בטח תיסע לגואטמלה או משהו כזה אחרי השחרור
אני גם שומע המון מקרים שחיילי מתאבדים היה מקרה של אח של חבר שלי שהתאבד בשחרותים לפני שנתתיים הוא ירה לעצמו בראש בקיצור סיפור לא קלל
אבל הרטע זה שלא היה לו שם מצוקה שום כלום היתה לו חברה אחלה משפחה חיים מעוללים ממש
ורק ההוא למעלה יודעלמה הוא עשה את זה:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| Tarantula |
ממממ.... ההוא למעלה לא נראה לי שקשור לזה יותר מידי..
בהתחשב בעובדה שאין אותו שם למעלה..
טוב אבל לא משנה.. סתם מחשבות בקול רם...
:D :rolleyes: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ממממ.... ההוא למעלה לא נראה לי שקשור לזה יותר מידי..
בהתחשב בעובדה שאין אותו שם למעלה..
:D :rolleyes: |
אוי, רק שלא יתחיל ויכוח על זה עכשיו. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
אוי, רק שלא יתחיל ויכוח על זה עכשיו. |
אשכרה ...
אני זוכר פעם קודמת זה היה שנים ...
בכל אופן נימרוד טוב לראות אותך פה יותר לאחרונה
:) |
|
|
| nimrod levi |
סתם משתעמם עכשיו בבית אז דופק פה פוסטים.
צריך פה ספאמר שרועי באילת לא?
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
סתם משתעמם עכשיו בבית אז דופק פה פוסטים.
צריך פה ספאמר שרועי באילת לא?
:) |
LOL
תמשיך גם אחרי שרועי חוזר ... :) |
|
|
|
|