return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איזה כיף זה להיות פזמני"ק :)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
מאחר ואני כולה 3 חודשים לשחרור (קיצרו לי ליולי..) הונחתו עליי כמה הטבות שוות
כמו לדוגמא, תורנות מטבח ירדה מהפרק, שבתות - מזמן כבר לא עושה
שמירות באמצע השבוע - אף פעם לא היה
אבל הדבר הכי כיף הוא, ימי חופש, רבעו"שים ואפילו חופשות מפקד :)

וממש הרגע קיבלתי טלפון ממפקדי היקר שאמר לי לא להגיע מחר
וזה אומר שיש לי סוף שבוע אלוף!
מחר, יום חמישי, אני יורד לאילת למסיבה העצבנית ביותר של ארמין...
וסוף סוף יהיה לי זמן להתכונן כמו בן אדם :)


סתם חשבתי לשתף אתכם בחיים הטובים...
למרות שאם שמעת חדשות היום
הייתם שומעים על חייל, מהבסיס שלי (באלי"ש או כמו שקוראים לו עכשיו מל"י) התאבד...
הכרתי את הבחור, הוא באמת היה במצוקה, וטוב שהעלו לשידור חיילים מהבסיס שאמרו בדיוק מה הולך שם.



רות סוף
DjChook
ואלה אחי תעשה חיים יא חרא, מסיבה של ארמין ררר

בקשר לחייל שהכרת... חבל עליו..
Hell_Copter
וואלה אחי תעשה חיים באילת
נראה אותך שם!!


ובואנה זאת ממש מכה כל התאבדויות האלה של חיילים
אני שומע מחברים שלי על פול כאלה
קטע ממש לא נעים...
NyKoN
איי איי איי
חיי הג'ובניק קשים

תגיד
היו לך פעם רגשות אשם שבזמן שאתה ממלא איזה טופס איזשהו חייל אחר חוטף אבנים בראש מערבושים מזדיינים באמצע רמאללה?

אני מניח שלא..

ובטח גם לא יהיו לך אצל ארמין יא מניאק...
:P

תהנה אחי
luckystrike
נייקון סורי שאני אומר את זה ככה אבל אתה
כזה פעור צעיר ....
OH WELL


קיצר - גיל תעשה חיים !
יא מאנייק אני בדיוק הופך תקליט אתה לפני שחרור ...
itamarsan
ואאאללה אחייהחיים הטוביים באמממתתת
בטח תיסע לגואטמלה או משהו כזה אחרי השחרור
אני גם שומע המון מקרים שחיילי מתאבדים היה מקרה של אח של חבר שלי שהתאבד בשחרותים לפני שנתתיים הוא ירה לעצמו בראש בקיצור סיפור לא קלל
אבל הרטע זה שלא היה לו שם מצוקה שום כלום היתה לו חברה אחלה משפחה חיים מעוללים ממש
ורק ההוא למעלה יודעלמה הוא עשה את זה:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
Tarantula
ממממ.... ההוא למעלה לא נראה לי שקשור לזה יותר מידי..
בהתחשב בעובדה שאין אותו שם למעלה..

טוב אבל לא משנה.. סתם מחשבות בקול רם...
:D :rolleyes:
nimrod levi
quote:
Originally posted by Tarantula
ממממ.... ההוא למעלה לא נראה לי שקשור לזה יותר מידי..
בהתחשב בעובדה שאין אותו שם למעלה..

:D :rolleyes:


אוי, רק שלא יתחיל ויכוח על זה עכשיו.
luckystrike
quote:
Originally posted by nimrod levi
אוי, רק שלא יתחיל ויכוח על זה עכשיו.


אשכרה ...
אני זוכר פעם קודמת זה היה שנים ...

בכל אופן נימרוד טוב לראות אותך פה יותר לאחרונה
:)
nimrod levi
סתם משתעמם עכשיו בבית אז דופק פה פוסטים.
צריך פה ספאמר שרועי באילת לא?
:)

DjChook
נמרודדד
התגעגעתי
luckystrike
quote:
Originally posted by nimrod levi
סתם משתעמם עכשיו בבית אז דופק פה פוסטים.
צריך פה ספאמר שרועי באילת לא?
:)


LOL
תמשיך גם אחרי שרועי חוזר ... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement