return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Robstar i Mixmag!
View this Thread in Original format
WhiteRussian
Tjackade senaste MixMag igår...kanske bara jag som köper den här, men i "trance" delen av tidningen där de listar nya bra låtar dök en viss Parker - Beams of Gaia upp på plats nummer 2...

Så här står det:

Parker - Beams Of Gaia
An excellent first release. Parker hails from Sweden and, like all Swedes, once had a threesome with Sven and Ulrika. Actualliy I made that up, 'Beams of Gaia' is a bouncy instrumental that maintains just the right amount of energy without going over the top. On the flip we get the romping Hard Mix with a kickdrum dirtier than the bed sheets in an Amsterdam whorehouse

Kul för dig Robstar! Världens lätt bästa clubbingtidning tycker du är kung, ;)
mindshooter
åh fan, grattis än en gång mannen, kommer gå bra för dig :) sverige kommer bli den nya scenen för talanger snart! Då är du där =)
Vizay
fett nice...de går bra för våre käre TA-talang robstar ;)

när du e där uppe i smöret så gläöm oss då inte sötnos ;)
dj_hysterix
fan va kul att det går så bra robstar .. :) :D
dbl
grattis mannen :)
SWE_TRANCE
kul robstar! :)
Goldiluxe
vem fan e robstar??!??!??!!:conf: :conf:
Aendy
quote:
Originally posted by Goldiluxe
vem fan e robstar??!??!??!!:conf: :conf:


Parker såklart!
Glorie
coooooooooolt :) ja vill oxå bli omskriven ;)
robstar
Haha! Va kul! Hade ingen aning om de. :D
*glad* :happy2:

Va köpte du tidningen föresten?

WhiteRussian
quote:
Originally posted by robstar
Haha! Va kul! Hade ingen aning om de. :D
*glad* :happy2:

Va köpte du tidningen föresten?


Presstop!

Finns en i gallerian och en precis vid "muttern" vid Sergels Torg. Grymt skön tidning, måste flytta till England...jag passar inte i det här landet, ;)
morakickers
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Världens lätt bästa clubbingtidning tycker du är kung, ;)


Definitivt den bästa tidningen, de har hängt med ett rejält tag! GRYMT ATT DE SKRIVER SÅ - GRATTIS!

:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement