|
My mix 09.04.03
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
*** FIXED ***
אז ככה
היום בבוקר אני קם ואין לי מה לעשות
אז החלטתי להקליט סט
אז לקחתי כמה מהדיסקים שהכינותי מראש
בחרתי טראקים רנדומלים חלקם בלי להכיר אותם ממש
ומיקססתי
Narcotic Mind 09.04.03
tracklist:
01. Yakooza - Big Deal (Wag Remix)
02. S.H.O.K.K - My Madness (Original Mix)
03. Marcos - Sunfire (Jay Walker Remix)
04. Nu-Nrg - Universe
05. Marco V - C:\del*.mp3
06. New Energy - Take Your Air 2003 (Nu-Nrg Extended)
07. 4 Strings - Let It Rain (E-Craig Remix)
08. Airbase - Angel (Bravo and Priest Remix)
09. Wavetraxx - Das Boot 2003 (Original Mix)
10. Tomcat - State Of Motion
11. Dark Monks - Insane (Lazard Remix)
טוב אז ככה כמה מילים
זה לא הטראק ליסט האידיאלי וסטיה ממה שאני בדרך כלל ממקסס פשוט בא לי להביא איזה סט עצבני
לגבי המיקסוס
בין הטראק השני לשלישי אמא שלי נכנסה לי באמצע בדיוק שהתחלתי להעביר טראק אז נכנס שם באס עצבני משום מקום כזה אז תסלחו לי לא באשמתי אבל תיקנתי אחרי כמה שניות
חוץ מזה היו טיפה פשלות קטנות כי הייתי מסטול קצת בדיוק קמתי
אבל בסך הכל יצא יותר טוב ממה שציפיתי
בקיצור תורידו ותגיבו
Download *** FIXED *** |
|
|
| warpedd_ |
אחי יש מצב שתסתדר
CUE
שאני יוכל לצרוב את זה כמו שצריך לאוטו? |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אחי יש מצב שתסתדר
CUE
שאני יוכל לצרוב את זה כמו שצריך לאוטו? |
אם היה לי מושג איך הייתי עושה |
|
|
| luckystrike |
יוריד מחר :) + תגובות
תודה על הסט ! |
|
|
| itamarsan |
סט עצבני אחייי!!!!!!
אהבתי את הטראקייםם!!!!!!
עלה והצלח!!! |
|
|
| Sniper |
| morid, tguvot mahar. |
|
|
| DjChook |
התחלתי להוריד,
ורון, אם תביא לי את הדקות שבהן הכנסת כל שיר אני אכין את ה
CUE |
|
|
| Sniper |
| הורדתי אני ישמע עוד מעט ויתן תגובה |
|
|
| Shahar |
מוריד...
שרת הייתי הייתי אומר
ררר מה אמרתי לגבי שרתים...!
מי שיש לו סט או משהו ורוצה לעלות אני יכול לסדר שרת זמני של מגה בערך וזה יפתור תבעיות... |
|
|
| Vortex_SA |
מיקס ראשון, סוף הדרך! מיקס שני שומעים שלא הכרת את הטראק, מיקס שלישי גם מצויין, אבל מדאבל לך קצת...
זה עד לאן שזה הוריד לי ואני חושב שזה כל מה שאני ישמע כי אין לי יותר מקום במחשב :) |
|
|
| Narcotic Mind |
| סורי על הניג'וז אבל מי שהוריד בבקשה תגיבו :p |
|
|
| warpedd_ |
הסרבר עושה בעיות
הורדתי 50 אחוז והוא תקוע עכשיו
:\ |
|
|
|
|