|
8 שעות סולו של ארמין - השידור שלא היה
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
אז ככה
יהיה שידור של כל ה8 שעות
:nervous:
שואלים איפה?
אז כאן
http://www.basicbeats.net/
השידור יתחיל ב23:00 שעון ישראל
ועד לבוקר
בשעה 07:00
כלומר
8 שעות של בלאגן
לכל המקלטים להכין מקום בהראדיסק
ארמין שולט :whip: |
|
|
| nimrod levi |
WOOPY
:tongue2
EDIT:
בואו נכנס כולנו לשמוע את הסט לערוץ במירק כמו שעשינו בטראנס אנרג'י
היה צחוקים אחושרמוטה.
מה אתם אומרים? |
|
|
| luckystrike |
רעיון טוב נימרוד !
נראה לי יהיה בסט ...
מה עם הרדיו לא משודר בסוף ? |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רעיון טוב נימרוד !
נראה לי יהיה בסט ...
מה עם הרדיו לא משודר בסוף ? |
מה נסגר איתך?
מה אתה לא רואה שהוא נתן לינק לרדיו?
מחר23:00
בטח רובנו נצא, אבל שנחזור נשמע לפחות חלק מהסט. |
|
|
| Narcotic Mind |
אוףףף
basicbeats
זה חרא רדיו |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מה נסגר איתך?
מה אתה לא רואה שהוא נתן לינק לרדיו?
מחר23:00
בטח רובנו נצא, אבל שנחזור נשמע לפחות חלק מהסט. |
לא יוצא! מחר אני נשאר ומקליט את הסט כולו!
זה סגור 11???
EDIT
שאלה לי יש....
רק בייסיק משדרים את זה? כי כמו שנרקוטיק (לא יודע את השם האמיתי) אמר.. בייסיק סאקס |
|
|
| Sniper |
יופיי טוווופיייי
אני גם ככה לא ניראה לי יצאמחר
למה אין לאן ככ
וגם בליינד מישו יעשה לזה ריפ או משו.. |
|
|
| DjChook |
שמו בישראל רון הדבורון הכוסון
(וואי אני מסטול רצח קצח)
אז זה מחר ?
בכל מקרה ב
WINAMP 2.9
כמה תחנות רדיו יש של טראנס חחח |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
יופיי טוווופיייי
אני גם ככה לא ניראה לי יצאמחר
למה אין לאן ככ
וגם בליינד מישו יעשה לזה ריפ או משו.. |
ואאאללללה אחייי
אני חושב לשמעו אותו שאני יחזוררר
כבר קבעתי למחר לצעריי:( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מה נסגר איתך?
מה אתה לא רואה שהוא נתן לינק לרדיו?
מחר23:00
בטח רובנו נצא, אבל שנחזור נשמע לפחות חלק מהסט. |
התכוונתי רדיו רדיו לא אינטרנט ... |
|
|
| luckystrike |
נו אז מישהוא יודע ?
יהיה שידור ברדיו ?!?!?!???? |
|
|
| sputnik_IL |
עוד עשר דקות מתחיל!!
אני יעדכן כאן עם הטראק ליסט :disbelief |
|
|
|
|