return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nya Digitally Imported
View this Thread in Original format
reveal
vad tycker ni om den nya layouten, och de nya kanalerna?
själv tycker jag att det verkar som om DI har blivit ännu bättre :p
layouten känns ju iofs lite ovan nu till en början, men det lär man vänja sig vid

http://www.di.fm/
SWE_TRANCE
Gillar "toppen" på sidan, men de stora cirklarna med musikstilen på streamen kunde varit snyggare...

Gillar att dom utökat genres iaf :)
Glorie
får hålla me swe_trance... toppen e inte snygg ens, men den ser bättre ut än hela resten av sidan... hoho...texten där d står digitally imported e inte alls snygg,(kolla d:et och i:et!) d e bara vänstra hörnet som ser ok ut.

och som sagt...de e bra me funktionerna på sidan.. att man kan se på första sidan vad som spelas på alla kanaler.. verkligen bra... MEN....vafan ere för 80-tals grafik d släpat in? ve & fasa...:eek: :eek: Huvaligen säger ja bara... tråkigt på en sån bra sida.. :)
zamson
rakt igenom ful. för basic helt enkelt
mindshooter
Jag diggar designen som fan....gillar upplägget
TrancE_GyLLe
gren knapparna kunde ju ju dom lagt lite mer tid på =)...
annars var den helt OK.. bra att man ser vad som spelas för tillfället å bra att dom ökat på grenarna!!!
robstar
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Gillar "toppen" på sidan, men de stora cirklarna med musikstilen på streamen kunde varit snyggare...

Gillar att dom utökat genres iaf :)


Håller med dej oxo!
eXton
den är inte alls dum, bättre än den gamla miljöpartisidan som var helt grön iallafall

fast visst, en del går ju att göra snyggare
dj_hysterix
den e lika bra...:)
Dj_ExOn
Den är skamligt ful, lätt att ta in men ändå ful!

Powell
har läst html i ett år nu, den ser väll helt ok ut, clean layout. inte massa äckligt tjaffs överallt som kladdar ner den.
dom håller på å bygger om den så kunde inte riktigt bedömma den:
Coming Soon!



Please check back over the next few days as
we try and update our site, thanks!

edit: påminner faktiskt lite om va en snubbe gjorde i klassen efter 3 månader i html kursen, e därimot inte alls byggd på samma sätt: www.diox.tk :D
Dj_Irish
Ari var tvungen att fixa en ny hemsida för att få plats med de nya kanalerna. Han gjorde det själv bara dagarna innan och ska egentligen betraktas som ett "work in progress". Själv visste jag inget om det förrän sidan var uppe och jag är en av medarbetarna där :p

Troode att en ny design inte skulle komma förrän senare i år eftersom jag vet vilken perfektionist Ari kan vara när det gäller DI. Så jag blev riktigt överraskad av den nya looken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement