return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Gielen & Orkidea på P3 Live!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NordLight
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte jag skulle dra till brorsan när detta sänds och rippa via digitalboxen... comhem tjaffset så får man en riktigt bra kvalle-rip


Den måste jag få!

Greetz
NordLight
mindshooter
på min födelsedag och allt :disbelief vilken födelsedagspresent :D
XLA
quote:
Originally posted by mindshooter
på min födelsedag och allt :disbelief vilken födelsedagspresent :D


Ja, ingen dålig present... men inte fan har jag nån bra stereo :mad:
Teh birthday r teh ruined :( :rolleyes:
mindshooter
quote:
Originally posted by XLA
Ja, ingen dålig present... men inte fan har jag nån bra stereo :mad:
Teh birthday r teh ruined :( :rolleyes:


Men jag har så min födelsedag är fortfarande räddad ;) weoooo
XLA
quote:
Originally posted by mindshooter
Men jag har så min födelsedag är fortfarande räddad ;) weoooo


:( meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh :(

Blir väl o snylt-lyssna hos nån då :rolleyes:
zamson
Nu längtar jag stenhårt efter orkideas set... mailade honom och frågade honom när han skulle släppa Orkidea - Beautiful, den magiska låten som spelades innan Tiësto tog över. Trodde väl inte att han skulle svara men nu nån vecka senare svarade han med ett mycket trevligt mail. Verkar vara en kanonkille! Låten har inte blivit uppsnappad av något bolag än men Blackhole har erbjudit honom att släppa en andra singel..så om dom gillar den så blir det den som släpps på 12". Jag själv tycker låten är bland det bästa jag hört på länge...hoppas det dyker upp en liverip snart... *host* STEVE ??? ;) haha
zamson
glöm nu inte spela in nån! ska på matrix så komme rmissa denna
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by zamson
glöm nu inte spela in nån! ska på matrix så komme rmissa denna


Hoppas att jag hinner hem från träningen, men det ska jag nog göra!
Har allt "riggat" hemma för att spela in det ikväll! :)
SteveTranz4ever
Ska också rippa ikväll... Rippar direkt från brorsans digitalbox för att få säkraste och bästa kvalliteten :gsmile:
x-dream
Detta får man ju inte missa att lyssna på allså...:)

impulze
jag vet inte om jag fattat detta rätt, men lirar gielen LIVE eller kommer dom bara spela upp hans set från fokused?
zamson
om jag fattat det rätt så är det hans fokused set... vilket inte gör mig ledsen direkt...är ju kul o tänka tillbaka lite... längtar till nästa vecka... komme rihåg att jag vart helt tagen av orkideas set!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement