return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Johan Gielen, goed??, populair??
View this Thread in Original format
Boss
Zeg, hebben jullie die reclame voor johan gielens nieuwe cd al gehoord? 'Johan Gielen, de populairste dj van dit moment' (ofzo).... :) hehe.... :)
Okeej, die nieuwe cd van 'm is wel aardig, maar zo goed???
Optimus Trance
hmmmm...populairste dj...bij t grote publiek misschien wel:D, maar bij "ons"?

Voor mij is Tiesto nog steeds "the best":D
raoel
tuurlijk zeggen ze dat (DAS RECLAME)

en hij is inderdaad ook wel goed.
en die CD schijnt ook heel goed te zijn.
Maar hij kan niet tippen aan tiesto / armin / marco v

Ikzelf hou meer van het hardere werk en dus niet zo van johan al draait ie ook nog wel eens wat belgische trance (tis tenslotte ook een belg:D :D )

Geef mij maar PICOTTO / JEFF MILLS / TOM HARDING / LAB 4 / YOJI BIOMEHANIKA !!!!:D
Boss
Zekers, Picotto is the best :) Maar gewone uplifting trance kan ook nog wel's lekker zijn gelukkig (in een duffe, zatte bui...)

De cd is best aardig, ik heb 'm net ff van rmf gehaald (tenminste, ik geloof dat dit 'm is.. ), veel lekkere oude nummers :)
raoel
waar haal je die dan bij RMF

ik weet nooit waar die nummers staan.

Ben in een vaag verleden lid geworden maar hoe download je die dan??
en waar??
Boss
Op het 'download of the day' forum. Je moet wel snel zijn, meestal is het er na een weekje al vanaf..
Qua downloads is RMF stukken beter dan TA, maar TA heeft nou eenmaal een beter forum :)
Blik
ik ben nu bezig aan m'n 5de poging om de CD te downen, maar hij breekt de download telkens af na een MBtje of 50:(
Remy D
Ik ben hem nu aan het luisteren. :)

Maar ik vind Johan Gielen zeker wel een goede DJ. :D Maar in mijn top 5 zal die niet staan. :) Maarja daar kom je ook niet zomaar in natuurlijk. hehe
Henkie_henk
Ik gaat em zondag wel ff voor julie checken vertel ik meteen of ie zich staande houdt naast tiesto etc..


GreetZz
Glaniskanis
Ja doe dat en als je de kans krijgt vraag dan ook ff of hij weet wanneer Ralphie B - Massive op vinyl uitkomt of vraag ff of ie hem wil rippen :p
Vind het een geweldig nummer namelijk


Greetz,
Glaniskanis

Glaniskanis
Ah ik weet dus al waar ie gereleased wordt :)
Ralphie B - Massive - Promo/Black Hole

Eindelijk weer een beetje goed nummer op Black Hole (weinig goede nummers uitgekomen laatste tijd IMHO)

Je mag trouwens nog steeds vragen of ie hem wil rippen voor ons :p


Greetz,
Glaniskanis
magrec
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ah ik weet dus al waar ie gereleased wordt :)
Ralphie B - Massive - Promo/Black Hole

Eindelijk weer een beetje goed nummer op Black Hole (weinig goede nummers uitgekomen laatste tijd IMHO)

Je mag trouwens nog steeds vragen of ie hem wil rippen voor ons :p


Greetz,
Glaniskanis


sister bliss - deliver me is toch ook een toppertje.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement