return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
New Sig ............
View this Thread in Original format
luckystrike
אחרי נידנודים בקשות תחנונים ועוד טיפה נידנודים
יש לי חתימה חדש !!!

אורן שיחק אותה עוד פעם :) תודה אחי !!!

קיצר החתימה על בסיס תמונה מדהימה :



...

טוף זהו ... :)
Sm0keMachine
אהה אני מכיר את התמונה הזאת!
לא רוצה לבאס אותך אחי אבל מישהו בפורומים כבר השתמש בתמונה הזאת בתור חתימה..............!

עדיין זה יפה לאללה..אהבתי את השילוב עם הבר-קוד!:gsmile:
AnthemFreak
תחדש אחי..
יצא קטלני
BlueHawk
יצא בן זונה אחי
ממש יפה אורן שיחקת אותה
Sniper
כבר נימאס לי להגיד את זה!!!!!!

אבל אני יגיד את זה בכל אופן

"אורן עשה את זה שוב, שיחקת אותה"

חתימה ליגה מורן
itamarsan
כן כןן אורן שיחקת אותה בענקקקק אחלה של חתימהההה
Rising
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהה אני מכיר את התמונה הזאת!
לא רוצה לבאס אותך אחי אבל מישהו בפורומים כבר השתמש בתמונה הזאת בתור חתימה..............!


we know :stongue:

תודה אחים שלי :D
ומורן תתחדש אחי..
NyKoN
ראסמי יצא קטלני

יפה אורן
Flotser
זה באמת יפה באמת אהבתי באמת מגנוב
באמת יפה עם הבארקוד,
באמת עדיין השארת את הפרסומת הסמויה של הסיגריות
באמת לדעתי אתה צריך להוסיף את האזהרה הזאתי שזה מזיק לבריאות

....

תתחדש!!!!
:crazy: :crazy: :crazy:
DjChook
תתחדש אחי

אורן אתה מלך

Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
זה באמת יפה באמת אהבתי באמת מגנוב
באמת יפה עם הבארקוד,
באמת עדיין השארת את הפרסומת הסמויה של הסיגריות
באמת לדעתי אתה צריך להוסיף את האזהרה הזאתי שזה מזיק לבריאות

....

תתחדש!!!!
:crazy: :crazy: :crazy:



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

אחי אתה שרוט!!! חחחח הרגת אותי
KrazyDJs
תתחדש אחי..
יצא פצצה...

קבל ח"ח אורן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement