|
New Sig ............
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אחרי נידנודים בקשות תחנונים ועוד טיפה נידנודים
יש לי חתימה חדש !!!
אורן שיחק אותה עוד פעם :) תודה אחי !!!
קיצר החתימה על בסיס תמונה מדהימה :

...
טוף זהו ... :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אהה אני מכיר את התמונה הזאת!
לא רוצה לבאס אותך אחי אבל מישהו בפורומים כבר השתמש בתמונה הזאת בתור חתימה..............!
עדיין זה יפה לאללה..אהבתי את השילוב עם הבר-קוד!:gsmile: |
|
|
| AnthemFreak |
תחדש אחי..
יצא קטלני |
|
|
| BlueHawk |
יצא בן זונה אחי
ממש יפה אורן שיחקת אותה |
|
|
| Sniper |
כבר נימאס לי להגיד את זה!!!!!!
אבל אני יגיד את זה בכל אופן
"אורן עשה את זה שוב, שיחקת אותה"
חתימה ליגה מורן |
|
|
| itamarsan |
| כן כןן אורן שיחקת אותה בענקקקק אחלה של חתימהההה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהה אני מכיר את התמונה הזאת!
לא רוצה לבאס אותך אחי אבל מישהו בפורומים כבר השתמש בתמונה הזאת בתור חתימה..............!
|
we know :stongue:
תודה אחים שלי :D
ומורן תתחדש אחי.. |
|
|
| NyKoN |
ראסמי יצא קטלני
יפה אורן |
|
|
| Flotser |
זה באמת יפה באמת אהבתי באמת מגנוב
באמת יפה עם הבארקוד,
באמת עדיין השארת את הפרסומת הסמויה של הסיגריות
באמת לדעתי אתה צריך להוסיף את האזהרה הזאתי שזה מזיק לבריאות
....
תתחדש!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DjChook |
תתחדש אחי
אורן אתה מלך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
זה באמת יפה באמת אהבתי באמת מגנוב
באמת יפה עם הבארקוד,
באמת עדיין השארת את הפרסומת הסמויה של הסיגריות
באמת לדעתי אתה צריך להוסיף את האזהרה הזאתי שזה מזיק לבריאות
....
תתחדש!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
אחי אתה שרוט!!! חחחח הרגת אותי |
|
|
| KrazyDJs |
תתחדש אחי..
יצא פצצה...
קבל ח"ח אורן |
|
|
|
|