|
Toch ff klein Qlimax threadje :D
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Wie gaan?
Tijs08, Partyhardy! en snuggle moeten er "werken"
Zijn er meer TA's? (naast mijzelf dan :p)
Grtz
WooT |
|
|
| SnuggLe |
Flipper was er ook dacht ik.
Als iemand me zoekt, ik zit helemaal rechts achteraan wel ergens, bij het productiekantoor. Anders ff bellen diegene die mijn nummer hebben.
SnuggLe |
|
|
| Three 'O Three |
Bij deze even plezier aan de boys wensen :p Gewoon lekker jezelf blijven daar en laat je niet gek maken!! :toothless
Ik zal aan jullie denken als ik lekker sta te zweven vanavond bij Armintje. Voor de 'after' misschien nog op de koffie aan de vlietlaan, dus dan pik ik die gezelligheid ook nog ff mee :D
Grtz. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Bij deze even plezier aan de boys wensen :p Gewoon lekker jezelf blijven daar en laat je niet gek maken!! :toothless
Ik zal aan jullie denken als ik lekker sta te zweven vanavond bij Armintje. Voor de 'after' misschien nog op de koffie aan de vlietlaan, dus dan pik ik die gezelligheid ook nog ff mee :D
Grtz. |
Cynisch bedoeld? :)
Mij heb je er niet mee, ik ga liever naar Qlimax en daar dikke doekoe's verdienen dan dat ik naar Armin ga en mijn doekoe opmaak! :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Cynisch bedoeld? :)
Mij heb je er niet mee, ik ga liever naar Qlimax en daar dikke doekoe's verdienen dan dat ik naar Armin ga en mijn doekoe opmaak! :D |
Beetje misschien :p Ik weet dat Tijs08 en Partyhardy! iig niet (meer) into hardstyle zijn. En bovendien krijgen zij er geen geld voor :p
Maar vooral gewoon serieus bedoeld om een toffe avond toe te wensen :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: |
Bij deze even plezier aan de boys wensen Gewoon lekker jezelf blijven daar en laat je niet gek maken!!
Ik zal aan jullie denken als ik lekker sta te zweven vanavond bij Armintje. Voor de 'after' misschien nog op de koffie aan de vlietlaan, dus dan pik ik die gezelligheid ook nog ff mee
|
Joh thanx dude!! :rolleyes: :(
Khad er net z'n zin in... maar nou maak je me wel weer erg jaloers met dat verhaal van Armin en afteren... :( ;)
Ik ga toch lekker ' proberen' te beuken! :cool:
En eens kijken hoeveel aanspraak ik krijg in mijn outfit :p
hoe dan ook veel plezier vanavond!
Grtz |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Beetje misschien :p Ik weet dat Tijs08 en Partyhardy! iig niet (meer) into hardstyle zijn. En bovendien krijgen zij er geen geld voor :p
Maar vooral gewoon serieus bedoeld om een toffe avond toe te wensen :) |
Ik ben niet into hardstyle hoor :D
Maar bedankt! Jullie ook veel plezier bij Armin!!! Niet teveel springnichten! :) |
|
|
| Flipper01 |
Odyne en ik komen ook vanavond..
misschien zien we jullie vanavond nog! :) |
|
|
| mr.marcello |
| Jep, Flipper & Odyne gaan er ook naartoe! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Odyne en ik komen ook vanavond..
misschien zien we jullie vanavond nog! :) |
Hehe, op de minuut gelijk! ;) |
|
|
| SnuggLe |
Aardig feestje, alleen TOTAAL niet mijn muziek!
Wel heel leuk om weer wat mensen te meeten, onder andere Odyne (nice to meet you! :)), Flipper, Total-Woot, Tijs08 en Onno!! Was gezellig, ook al was ik er maar ff.
Erg jammer dat aan het eind 1 iemand het kan verkutten voor 20.000 man.... Even in een toren klimmen van 12 meter hoog en dreigen dat je gaat springen. Muziek uit, lichten aan, en 'naar beneden praten'. Heb um behoorlijk geknepen....... Gelukkig issie eruit gehaald (niet vriendelijk) en issie wel plat afgevoerd. Maar hij is niet gesprongen gelukkig. Geen leuk einde :S |
|
|
| basvh |
ff iemand quote van het id-t forum:
| quote: | | er ging toch ook iemand een zelfmoord poging doen ?? opzich logish na een nacht hardstyle |
opmerking van de week wat mij betreft |
|
|
|
|