| Rising |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אין לך מושג איזה צרות זה עושה!
סתם סיכסוכים
חלק לא אוהבים את מה שכתבו עליהם
ובסוף משנים!
ככה שבכל מיקרה אתה כותב על עצמך........ |
בתאכלס חברים שלך אמורים לכתוב עלייך ואם הם באמת חברים אז הם ידעו מה תאהבי וידעו לכתוב משהו יפה...
אם יוצא זוועה משנים .. אבל אם כבר מראש לא כותבים עלייך זה בעעעססססה! |
|
|