|
WILDLIFE is back!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
On friday May 16th the famous Wildlife parties will return once more to the city of Amsterdam. Previously held in two areas in the Melkweg, Wildlife has now moved house to Hotel Arena, where a similar set-up is created.
In the main room/chapel, trance wizards:
*Cor Fijneman (Outstanding/Venus)
*Airwave (Lightning)
*Ton T.B. (In Trance We Trust/Electronic Malfunction)
In the garden room funk and grooves will be dropped by:
*Debra (Wildlife 2003)
*Funkerman (Jaccuzi)
Party starts at 22:00. Presale tickets 12,50 euro ex presale fee are available at Magik The Record Store (Nieuwstraat 46 Breda 076-5152992) and Hotel Arena (`s Gravesandestraat 51 Amsterdam 020-8502400). For reservations for tickets to pick-up at the door send us an e-mail with your first and last name, and the amount of tickets you need to [email protected]. You will receive a confirmation number by reply.
:D |
|
|
| Chicane |
Foto's van debra please, de rest intereseert niet zo..
DOH.. WTF Airwave komt een DJ set draaien WOOOOOOHOOOOO :D
Lijkt me wel een leuk avondje :eyespop: |
|
|
| Remy D |
| WTF Wildlife hoort in Melkweg. :( |
|
|
| DaveSaenz |
| Good ol Arny. :toothless :toothless :toothless |
|
|
| Chicane |
Aanwezig zullen zijn met grote zekerheid dan wel:
- Chicane + vriendin hopelijk als ze mee wilt :)
- DJ_Massive 'Boktor United .o/'
- SPU (van GMDB)
- Thommie hopelijk (ook van GMDB)
- Elger, broer van Thommie (ook GMDB'er) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Aanwezig zullen zijn met grote zekerheid dan wel:
- Chicane + vriendin hopelijk als ze mee wilt :)
- DJ_Massive 'Boktor United .o/'
- SPU (van GMDB)
- Thommie hopelijk (ook van GMDB)
- Elger, broer van Thommie (ook GMDB'er) |
He Paul, sinds wanneer heb je een vriendin joh?
Someone we know (Iris??? :D) :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Paul, sinds wanneer heb je een vriendin joh?
Someone we know (Iris??? :D) :D |
lol bram.. Leef jij nog?
In die andere thread staat al beschreven hoe die dr een aanzoek gaat doen deze zomer whehe
:D |
|
|
| Chicane |
Ik ben sinds oktober bezet met me griekse godin

I LOVE YOU :) |
|
|
| DjRV |
| ik ben aanwazig uhhhh aanwezig @ wildlife |
|
|
| Yarnie |
he relax...lijkt me wel ff vette party :O
moet eem kijken of we dan wat af kunnen spreken chicane/massive /spu
l8rs
yarn > * |
|
|
| Donna |
Ik ben er niet denk ik jammer genoeg 
En idd Remy,Wildlife hoort @ de Melkweg en niet netjes aangekleed op nieuwe locatie
Maar das ook t enige wat niet erg is om te missen... |
|
|
| Chicane |
*BUMP*
Nog mensen die gaan? |
|
|
|
|