return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
WILDLIFE is back!
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
On friday May 16th the famous Wildlife parties will return once more to the city of Amsterdam. Previously held in two areas in the Melkweg, Wildlife has now moved house to Hotel Arena, where a similar set-up is created.

In the main room/chapel, trance wizards:

*Cor Fijneman (Outstanding/Venus)
*Airwave (Lightning)
*Ton T.B. (In Trance We Trust/Electronic Malfunction)

In the garden room funk and grooves will be dropped by:

*Debra (Wildlife 2003)
*Funkerman (Jaccuzi)

Party starts at 22:00. Presale tickets 12,50 euro ex presale fee are available at Magik The Record Store (Nieuwstraat 46 Breda 076-5152992) and Hotel Arena (`s Gravesandestraat 51 Amsterdam 020-8502400). For reservations for tickets to pick-up at the door send us an e-mail with your first and last name, and the amount of tickets you need to [email protected]. You will receive a confirmation number by reply.

:D
Chicane
Foto's van debra please, de rest intereseert niet zo..

DOH.. WTF Airwave komt een DJ set draaien WOOOOOOHOOOOO :D


Lijkt me wel een leuk avondje :eyespop:
Remy D
WTF Wildlife hoort in Melkweg. :(
DaveSaenz
Good ol Arny. :toothless :toothless :toothless
Chicane
Aanwezig zullen zijn met grote zekerheid dan wel:

- Chicane + vriendin hopelijk als ze mee wilt :)
- DJ_Massive 'Boktor United .o/'
- SPU (van GMDB)
- Thommie hopelijk (ook van GMDB)
- Elger, broer van Thommie (ook GMDB'er)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
Aanwezig zullen zijn met grote zekerheid dan wel:

- Chicane + vriendin hopelijk als ze mee wilt :)
- DJ_Massive 'Boktor United .o/'
- SPU (van GMDB)
- Thommie hopelijk (ook van GMDB)
- Elger, broer van Thommie (ook GMDB'er)


He Paul, sinds wanneer heb je een vriendin joh?
Someone we know (Iris??? :D) :D
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Paul, sinds wanneer heb je een vriendin joh?
Someone we know (Iris??? :D) :D


lol bram.. Leef jij nog?

In die andere thread staat al beschreven hoe die dr een aanzoek gaat doen deze zomer whehe

:D
Chicane
Ik ben sinds oktober bezet met me griekse godin



I LOVE YOU :)
DjRV
ik ben aanwazig uhhhh aanwezig @ wildlife
Yarnie
he relax...lijkt me wel ff vette party :O

moet eem kijken of we dan wat af kunnen spreken chicane/massive /spu

l8rs

yarn > *

Donna
Ik ben er niet denk ik jammer genoeg

En idd Remy,Wildlife hoort @ de Melkweg en niet netjes aangekleed op nieuwe locatie

Maar das ook t enige wat niet erg is om te missen...
Chicane
*BUMP*

Nog mensen die gaan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement