return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
rave-o-lution
View this Thread in Original format
warpedd_
http://www.levis.rave-o-lution.com/

איזה ענק!!!!!!

חבל שזה 20 פלוס

astral ,gms, astrix, infected, talmacha!!!!

איזה בעסה


:whip: :whip: :whip:
AnthemFreak
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
חבל באמת:whip:
Rising
suzuki is there? rising is there too
itamarsan
quote:
Originally posted by Rising
suzuki is there? rising is there too

יפה אמרת אני הולך לבומבומלהה לפני כןןן
Vortex_SA
טוב שימו לב שימו לב... זה כבר חדשות ישנות בשבילי אבל בגלל שנזכרתם להעלות את הנושא עכשיו אני יחזור עליהן...
כל מי שקונה כרטיס במכירה מוקדמת יתנו לו להכנס תשעים וחמש אחוז, אבל הבעיה תהיה לעבוד את המחסום המשטרתי, כרטיס עולה 130 שקל, דיברתי פשוט עם אחד המפיקים של הארוע, יותר נכון מי שהביא את הליין של
trancelucent
אני ממליץ בחום ללכת לראות את
boiling point
misted muppet
וגם את כל המוכרים כמובן...
אני לא יודע אם אני שם...
Flotser
20 +?

אתה אומר גם במחסום המשטרתי בודקים גילאים?

אופסה

אני מת ללכת, והתחלתי כבר לשכנע אנשים,
אבל עכשיו אם יש סיכוי כזה שלא יכניסו אותנו כולם ישתפנו,
די איזה עולם אכזר
:o
Sniper
OMFG!!!!!!!
אני ככ רוצה להיות שםםם
אין מצב שאפשר להיכנס בני 18 ככה?!#


חברים שלי ישמוע על זה הם יגנבו
Gil Shwarts
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל
Sniper
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל


ואללה אני יבדוק תעניין עם חברים שלי
יש מצב שנבוא
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל


בקיוסקים וכאלה זה 130 לפי מה שהבנתי... אנשים רק מפחדים מהמחסום המשטרתי, בעקרון אם אתה עובר אותו נכנסת... חבר אחד שלי הציע לבוא יום לפני, להקים אוהל, לישון שם ואז אתה כבר אחרי המחסום :)

Vortex_SA
חחח נכנסתי שוב לאתר של הרייבולושיין, כל המוזיקה שם זה של אנשים שאני מכיר, ואם תשימו לב למטה כתוב

site dev: homsy@trancelucent

קיצר ההומסי הזה זה האיש שדיברתי איתו :)
כל הטראקים שם באתר הם חדשים אגב... רק עכשיו אני שומע אותם... טוטחים אחד אחד :)

שוב אני ממליץ, לכו למיסטד מפט!!! אולי גם קוסמיק טון אבל מיסטד מפטט!!!
Scorchio
אוקיי הרגע דיברתי איתם בטלפון
ככה כרטיס זה 150 שקל
כניסה זה מגיל 18 פלוס למרות שרשום בפרסום 20
אז למי שיש 18 יש לו מזל
לעומת זאת הם מאוד קפדנים ומי שמתחת ל-18 לא ייכנס
אז אלעד אם יש לך 18 תיכול להכנס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement