|
rave-o-lution
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
חבל באמת:whip: |
|
|
| Rising |
| suzuki is there? rising is there too |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Rising
suzuki is there? rising is there too |
יפה אמרת אני הולך לבומבומלהה לפני כןןן |
|
|
| Vortex_SA |
טוב שימו לב שימו לב... זה כבר חדשות ישנות בשבילי אבל בגלל שנזכרתם להעלות את הנושא עכשיו אני יחזור עליהן...
כל מי שקונה כרטיס במכירה מוקדמת יתנו לו להכנס תשעים וחמש אחוז, אבל הבעיה תהיה לעבוד את המחסום המשטרתי, כרטיס עולה 130 שקל, דיברתי פשוט עם אחד המפיקים של הארוע, יותר נכון מי שהביא את הליין של
trancelucent
אני ממליץ בחום ללכת לראות את
boiling point
misted muppet
וגם את כל המוכרים כמובן...
אני לא יודע אם אני שם... |
|
|
| Flotser |
20 +?
אתה אומר גם במחסום המשטרתי בודקים גילאים?
אופסה
אני מת ללכת, והתחלתי כבר לשכנע אנשים,
אבל עכשיו אם יש סיכוי כזה שלא יכניסו אותנו כולם ישתפנו,
די איזה עולם אכזר
:o |
|
|
| Sniper |
OMFG!!!!!!!
אני ככ רוצה להיות שםםם
אין מצב שאפשר להיכנס בני 18 ככה?!#
חברים שלי ישמוע על זה הם יגנבו |
|
|
| Gil Shwarts |
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל |
ואללה אני יבדוק תעניין עם חברים שלי
יש מצב שנבוא |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל |
בקיוסקים וכאלה זה 130 לפי מה שהבנתי... אנשים רק מפחדים מהמחסום המשטרתי, בעקרון אם אתה עובר אותו נכנסת... חבר אחד שלי הציע לבוא יום לפני, להקים אוהל, לישון שם ואז אתה כבר אחרי המחסום :) |
|
|
| Vortex_SA |
חחח נכנסתי שוב לאתר של הרייבולושיין, כל המוזיקה שם זה של אנשים שאני מכיר, ואם תשימו לב למטה כתוב
site dev: homsy@trancelucent
קיצר ההומסי הזה זה האיש שדיברתי איתו :)
כל הטראקים שם באתר הם חדשים אגב... רק עכשיו אני שומע אותם... טוטחים אחד אחד :)
שוב אני ממליץ, לכו למיסטד מפט!!! אולי גם קוסמיק טון אבל מיסטד מפטט!!! |
|
|
| Scorchio |
אוקיי הרגע דיברתי איתם בטלפון
ככה כרטיס זה 150 שקל
כניסה זה מגיל 18 פלוס למרות שרשום בפרסום 20
אז למי שיש 18 יש לו מזל
לעומת זאת הם מאוד קפדנים ומי שמתחת ל-18 לא ייכנס
אז אלעד אם יש לך 18 תיכול להכנס |
|
|
|
|