return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
לאן יוצאים בסדר (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
אני זומם על הרייב או לושן... נקווה לטוב..
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך בדיוק היית אם אתה אומר שהיו פול כוסיות!?
בקושי היה משהו שם בפורים!!

ואם היית למה לא אמרת מילה
הרי כתבתי שאני יהיה שם בדוק

אז לידיעתךךך אני כן רשמתייי שהלכתי בסוהוו אתה יכול לבדוק אפילו והיו שםם באמת פול כוסיות ועם זה אל ניראה לךךך אז אני לא יודע מה זה בישבילך כוסית!!!!!
clubsolutely
היי אנשים
לכל מי שמחפש מסיבה טובה של קלאב ודיפ טראנס איכותי ולא סתם היפ הופ ואם טי וי
שיבוא לדיסקוטק ה
angels dance bar
ברחוב אלנבי ת"א
אני מנגן שם היום בין 12 ל 4
luckystrike
קטעים ... כנראה גם היום וגם מחר אני יהיה בחממה
למה היום יש מסיבת סוף שלב לשתי חברים שלי בחובלים
אז לא נעים ...

ומחר כרגיל !


יא זונות - גיל אמרת אתה הולך מחר לא ?

קיצר תבואו יא קקות סוגרים את החממה עוד שבועיים...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קטעים ... כנראה גם היום וגם מחר אני יהיה בחממה
למה היום יש מסיבת סוף שלב לשתי חברים שלי בחובלים
אז לא נעים ...

ומחר כרגיל !


יא זונות - גיל אמרת אתה הולך מחר לא ?

קיצר תבואו יא קקות סוגרים את החממה עוד שבועיים...


חבר שלי אמר לי על המסיבה היום בחממה
אם לא היה את הסוהו הייתי בא איתם...
בכל אופן היום אני בסוהו...
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי אמר לי על המסיבה היום בחממה
אם לא היה את הסוהו הייתי בא איתם...
בכל אופן היום אני בסוהו...


כמעט סגור שאני בסוהו היום אבל אני יבוא מאוחר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
כמעט סגור שאני בסוהו היום אבל אני יבוא מאוחר


יש לך את הטלפון שלי
תרים אליי טלפון שאתה מגיע!!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sniper
כמעט סגור שאני בסוהו היום אבל אני יבוא מאוחר


בעעעעעע
רציתי גם לבוא!
אבל לא יוצא
אין הסעות!!!!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי אמר לי על המסיבה היום בחממה
אם לא היה את הסוהו הייתי בא איתם...
בכל אופן היום אני בסוהו...


לא היית נכנס - לפי מה שהבנתי אין הבדל בסלקציה בין
חמישי לשישי ...

ילידי 83 ומטה ...

למרות שאני בטוח שביום חמישי הסיכויים יותר טובים
אבל לך תדע הם משוגעים שם - והיום זה מסיבת קורס חובלים
אז אלוהים יודע מה יהיה בכניסה ...
oDrori
שובפם ח"צ מעברות... סופסוף אני קלאבר.

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
לא היית נכנס - לפי מה שהבנתי אין הבדל בסלקציה בין
חמישי לשישי ...

ילידי 83 ומטה ...

למרות שאני בטוח שביום חמישי הסיכויים יותר טובים
אבל לך תדע הם משוגעים שם - והיום זה מסיבת קורס חובלים
אז אלוהים יודע מה יהיה בכניסה ...


חברים שלי הם 84...
והייתי מתקמבן איתם פנימה כמו תמיד :)
אבל חפיף... יש לי את הסוהו שלי היום
סעמק... כמה אנשים רוצים שאני יסדר להם הנחות... אני ממש משתגע מזה!!
Sniper
טלי לא הפסדת כלום חחח כמו שהבנתי מרועי ומעוד כמה חברים שדיברתי איתם בכמה דקות האחרונות היה ממש ממש מגעיל כאילו לא היה מקום לזוז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement