return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
לאן יוצאים בסדר
View this Thread in Original format
TTman
?לאן אתם יוצאים בסדר
...תמליצו על מסיבות טובות

זה מה שידוע לי, בינתיים

ערב ליל הסדר לשמיניסטים במועדון הגת רימון 16.4.03!!!!!!!!!
צוות NX
גאים להציג לכם בפעם הראשונה הפקה איכותית במועדון הגת רימון התל אביבי שזהו מועדון מספר 1 באיכות בתל אביב .
יום רביעי הקרוב ערב ליל הסדר אנחנו מביאים אורח מיוחד הישר ממועדון ה טילוי
DJ ASI KOJAK ( f f f )
וכמובן הרזידנטים של מועדון הקווינס בימי שישי:
DJ ASAF BALCONY
DJ DORON D.
DJ ROEI HASSON
במהלך הערב יהיו עוד פינוקים ואוכל חופשי!!
לפרטים ומכירת כרטיסים מוזלים:
067604838 אלון
058718760 יניב
נ.ב.
כל מי שהיה באילת מקבל הנחה ל 60 שקל בכניסה
NyKoN
יש לי הרגשה מוזרה שזאת מסיבה של גייז
warpedd_
NX הפקות זה חרא של דבר

אני ממליץ לכולם להתרחק מהמסיבות שלהם
כמו ליין בעעעעעעלקוני
וקוויכס
Hell_Copter
יש מצב אני בגת רימון
גם הייתי באילת בזה שלהם אז יש לי מבחינתי הנחה של 60
למרות שאני לא יצטרך אותה כי יש לי שם חינם :)
אין לי בעיה להביא למישהו את ההנחה...

אני רק רוצה שמישהו יבוא איתי... נראה לי תהיה מסיבה ממש נחמדה
ומובטח שיבואו כוסיות.... למה היו ים כוסיות באילת!!!!!!



עכשיו ב 17.4 יש בסוהו מסיבה בהפקה של הלימבו
אני מייחצן לשם אז גם שם יש לי חינם...
יופיעו שם סאבלימינל והצל ויהיה פצצה
גם שתיה חינם והכל
קיצר נראה אתכם שם
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש מצב אני בגת רימון
גם הייתי באילת בזה שלהם אז יש לי מבחינתי הנחה של 60
למרות שאני לא יצטרך אותה כי יש לי שם חינם :)
אין לי בעיה להביא למישהו את ההנחה...

אני רק רוצה שמישהו יבוא איתי... נראה לי תהיה מסיבה ממש נחמדה
ומובטח שיבואו כוסיות.... למה היו ים כוסיות באילת!!!!!!



עכשיו ב 17.4 יש בסוהו מסיבה בהפקה של הלימבו
אני מייחצן לשם אז גם שם יש לי חינם...
יופיעו שם סאבלימינל והצל ויהיה פצצה
גם שתיה חינם והכל
קיצר נראה אתכם שם

אחיי אני בא לסוהו בליייןןן
כי הייתי שם בפורים ואאאלללה נהנתיי אחושרמוטטה פולל כוסיות שווווה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
אחיי אני בא לסוהו בליייןןן
כי הייתי שם בפורים ואאאלללה נהנתיי אחושרמוטטה פולל כוסיות שווווה


איך בדיוק היית אם אתה אומר שהיו פול כוסיות!?
בקושי היה משהו שם בפורים!!

ואם היית למה לא אמרת מילה
הרי כתבתי שאני יהיה שם בדוק
Sniper
שמעתי יש גם חממה בפורים ניראה לי אני יהיה שם
או בסוהו אני עדיין מתלבט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
שמעתי יש גם חממה בפורים ניראה לי אני יהיה שם
או בסוהו אני עדיין מתלבט


יאללה יא פדלעה
פעם אחת תבוא תראה את כולם בלימבו :)
כל פעם מתחמק ;)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאללה יא פדלעה
פעם אחת תבוא תראה את כולם בלימבו :)
כל פעם מתחמק ;)


חחחחחחח אבל אני מתבייש
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחח אבל אני מתבייש
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


חשבתי שאתה מעשן לפעמים... אז אתה לא ביישן ;)




דרך אגב...
אמרו לי יש ב 20.4 מסיבה בטי אל וי... אמור להיות טוב לפי מה שאמרו לי
אבל לא יודע...
המצב הכספי יאפשר לי ללכת... נראה אם יהיה עם מי

cluBBer
quote:
Originally posted by NyKoN
יש לי הרגשה מוזרה שזאת מסיבה של גייז


לא נראה לי שתהיה מסיבה לגייז חוץ מזה "גת רימון" חרה של מקום
וחוץ מזה המסיבות הכי שוות הם מסיבות של גייז , בעיקר בארץ הזאת, אז אין מה לעשות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
יש לי הרגשה מוזרה שזאת מסיבה של גייז


קודם פספסתי את הפוסט הזה... :rolleyes:
קיצר... זאת לא תהיה מסיבה של הומואים...
אבל יהיו בה בטח לא מעט הומואים כמו שהיו באילת...:eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement