|
אחד מהמורים בבי"ס שלי נעדר
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
אני עדיין בשוק
הוא כזה בנאדם טוב!
מורה טוב!
נקווה שהוא בסדר..... |
|
|
| DjChook |
פאק זה מטורף
נקווה שימצאו אותו בקרוב :( |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי אני מקווה בשבילך שימצאו אותו
זאת יכולה להיות חוויה לא נעימה
:( |
|
|
| Sniper |
איזה סרט רעע:\\
אני מקווה שימצאו אותו אחי |
|
|
| AnthemFreak |
וואי איזה עצוב...
מקווה שיהיה בסדר |
|
|
| Rising |
בטח אתם התלמידים עשיתם עליו עין...
וואי איזה חרא זה... :( :(
מחזיק אצבעות.. |
|
|
| NyKoN |
| מאיפה לעזאזל אתם יודעים שזה הוא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מאיפה לעזאזל אתם יודעים שזה הוא? |
חברים שלו אמרו לו...
וזה עובר מפה לאוזן... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Rising
בטח אתם התלמידים עשיתם עליו עין...
וואי איזה חרא זה... :( :(
|
אין לך מושג כמה שהתלמידים בבית ספר שלנו מתים עליו!!!!
הוא תמיד בא ומדבר עם כולם וצוחק עם כולם
וכמה שאני סובלים עם החולצת בית ספר הזאת
גם הוא בא איתה! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אין לך מושג כמה שהתלמידים בבית ספר שלנו מתים עליו!!!!
הוא תמיד בא ומדבר עם כולם וצוחק עם כולם
וכמה שאני סובלים עם החולצת בית ספר הזאת
גם הוא בא איתה! | ראסמיייי
טוב הודעה לאורן ולטליייי
זה רישמי ובטוח שזה הוא כי ידידה שלי התקשרה למכנחת שלההה ואמרה שהוא אכן נעלם ואישתו לא יודעת איפה הוא נימצא
בקיצררר סיפור מהפטרה והשמועות ניראה לי שאפשר להגיד שהם רישמיות
ככה שמעתי מפיי ידידה שלי שהוא רכז השיכבה שלהההה
וזה אכן נכון!!!!!!!!!!!!!:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| itamarsan |
ותסתכלו בידיעות אחרונות יש כתבה עליו רשום שם הכול שהוא מורה מיבנה וגם את שמוווו
אני מתפלל בישבילו מה אני אגיד לכםםם |
|
|
|
|