|
משנה הבאה כל מי שלומד בת"א מקבל חופש ביום שישי!!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| תזכירו לי רק מי לומד שנה הבאה :stongue: |
|
|
| AnthemFreak |
נשמע סבבה:)
רק חבל שאני לא גר בתל אביב:confused: |
|
|
| DjChook |
חחחח רועי,
GIVE ME 5 :)
בכל מקרה, אני חושב שלעשות יום שישי חופשי כחוק , יעני קבוע לכולם זה ממש גרוע
תחשבו שאנשים בכיתה ט שיש להם 40 שעות במערכת
יצטרכו לפזר אותם על 5 ימים
זה כל יום מ 7 עד 3 ככה
זה סיוט
אבל מצד שני... יום שישי חופשי, כמו שהיה לי השנה
זה משהו משובח |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח רועי,
GIVE ME 5 :)
בכל מקרה, אני חושב שלעשות יום שישי חופשי כחוק , יעני קבוע לכולם זה ממש גרוע
תחשבו שאנשים בכיתה ט שיש להם 40 שעות במערכת
יצטרכו לפזר אותם על 5 ימים
זה כל יום מ 7 עד 3 ככה
זה סיוט
אבל מצד שני... יום שישי חופשי, כמו שהיה לי השנה
זה משהו משובח |
צודק אחי ללא ספק יום שישי לא ללמוד זה הכי כיף בעולם
אבל יש בזה תחיסרון כמו שציינת שפוסים 40 שעות על גבי 5 ימים זה סרט סרט |
|
|
| Hell_Copter |
אני מעדיף את הסרט סרט הזה כמו שאתם אומרים ולא ללמוד ביום שישי
אין לכם מושג כמה קשה היה יום שישי השנה...
שעתיים כימיה ושלוש שעות פיזיקה
רצח!! |
|
|
| NyKoN |
ראסמי
אני מסכים ללמוד משעת אפס עד 3 כל יום בשביל יום שישי חופש- יש בצפר אחד ד"א (תיכון חדש) שלא לומדים בו ביום שישי בלי שום קשר
זה הכי סטייל
אני מקווה שיישמו את זה גם בקרית אונו
:D |
|
|
| DjChook |
| תיכון חדש ר"ג, זה לא משהו ;) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יש בצפר אחד ד"א (תיכון חדש) שלא לומדים בו ביום שישי בלי שום קשר
|
גם באורט טכניקום בגבעתיים לא לומדים יום שישי..
ביום שישי בא רק מי שצריך להשלים חומר או מי שמתקשה וזה..
אני לא באורט כן? אני רק יודע על זה |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אחד ד"א (תיכון חדש) שלא לומדים בו ביום שישי בלי שום קשר
זה הכי סטייל
|
יש לי חברה שלומדת שם
ונכון יש לה יום שישי חופש
אבל שאר השבוע היא אשכרה צריכה לבוא עם שק שינה לבצפר
:nervous: |
|
|
| Rising |
יש מלא בתי ספר שלא לומדים יום שישי ברחבי הארץ...
רק יפה לכם התל אביבים שזה יהיה ככה לכולם!!
זונות! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Rising
יש מלא בתי ספר שלא לומדים יום שישי ברחבי הארץ...
רק יפה לכם התל אביבים שזה יהיה ככה לכולם!!
זונות! |
חפיף יש לי הרגשה שעד תחילת השנה הבאה זה יגיע גם לערים הקטנות:):):):) |
|
|
|
|