return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
משנה הבאה כל מי שלומד בת"א מקבל חופש ביום שישי!!!!
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2564493,00.html

איזה יופי!!!!
:D
נקווה שזה באמת יהיה ככה
Hell_Copter
תזכירו לי רק מי לומד שנה הבאה :stongue:
AnthemFreak
נשמע סבבה:)
רק חבל שאני לא גר בתל אביב:confused:
DjChook
חחחח רועי,
GIVE ME 5 :)

בכל מקרה, אני חושב שלעשות יום שישי חופשי כחוק , יעני קבוע לכולם זה ממש גרוע

תחשבו שאנשים בכיתה ט שיש להם 40 שעות במערכת

יצטרכו לפזר אותם על 5 ימים

זה כל יום מ 7 עד 3 ככה

זה סיוט


אבל מצד שני... יום שישי חופשי, כמו שהיה לי השנה
זה משהו משובח
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח רועי,
GIVE ME 5 :)

בכל מקרה, אני חושב שלעשות יום שישי חופשי כחוק , יעני קבוע לכולם זה ממש גרוע

תחשבו שאנשים בכיתה ט שיש להם 40 שעות במערכת

יצטרכו לפזר אותם על 5 ימים

זה כל יום מ 7 עד 3 ככה

זה סיוט


אבל מצד שני... יום שישי חופשי, כמו שהיה לי השנה
זה משהו משובח


צודק אחי ללא ספק יום שישי לא ללמוד זה הכי כיף בעולם
אבל יש בזה תחיסרון כמו שציינת שפוסים 40 שעות על גבי 5 ימים זה סרט סרט
Hell_Copter
אני מעדיף את הסרט סרט הזה כמו שאתם אומרים ולא ללמוד ביום שישי
אין לכם מושג כמה קשה היה יום שישי השנה...
שעתיים כימיה ושלוש שעות פיזיקה
רצח!!
NyKoN
ראסמי
אני מסכים ללמוד משעת אפס עד 3 כל יום בשביל יום שישי חופש- יש בצפר אחד ד"א (תיכון חדש) שלא לומדים בו ביום שישי בלי שום קשר

זה הכי סטייל

אני מקווה שיישמו את זה גם בקרית אונו
:D
DjChook
תיכון חדש ר"ג, זה לא משהו ;)
AnthemFreak
quote:
Originally posted by NyKoN

יש בצפר אחד ד"א (תיכון חדש) שלא לומדים בו ביום שישי בלי שום קשר

גם באורט טכניקום בגבעתיים לא לומדים יום שישי..
ביום שישי בא רק מי שצריך להשלים חומר או מי שמתקשה וזה..
אני לא באורט כן? אני רק יודע על זה
TinkerbeL
quote:
Originally posted by NyKoN

אחד ד"א (תיכון חדש) שלא לומדים בו ביום שישי בלי שום קשר

זה הכי סטייל





יש לי חברה שלומדת שם
ונכון יש לה יום שישי חופש

אבל שאר השבוע היא אשכרה צריכה לבוא עם שק שינה לבצפר
:nervous:

Rising
יש מלא בתי ספר שלא לומדים יום שישי ברחבי הארץ...

רק יפה לכם התל אביבים שזה יהיה ככה לכולם!!
זונות!
itamarsan
quote:
Originally posted by Rising
יש מלא בתי ספר שלא לומדים יום שישי ברחבי הארץ...

רק יפה לכם התל אביבים שזה יהיה ככה לכולם!!
זונות!

חפיף יש לי הרגשה שעד תחילת השנה הבאה זה יגיע גם לערים הקטנות:):):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement