return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Myspace kapt ermee
View this Thread in Original format
TranceFool
FOK, dit is echt zwaar kut, zeker ook voor onze locker. Ik kan nooit alles op tijd binnen halen:(
Dat wordt dan maar overstappen voor vast op ftp.
blighty
Hi,

Hoe kom je daar nou weer op??

Greetz,
Blighty
TranceFool
Trancegate.....
Blik
Dat is inderdaad kut ja, als dit zo is, er zijn wel vaker geruchten op het net
TranceFool
Voor degen die het niet echt serieus nemen, je hebt nog iets meer dan 24 uur om je locker leeg te halen!!!!!!!!!!!!!!
Dj Lex
Ik moet zeggen dat ik geen locker heb, maar gaat dat echt zo snel. Dat kunnen ze toch niet maken??? Ja nou blijkbaar wel.

mzzl
Glaniskanis
Jezus TranceFool, je loopt iedereen een potje zenuwachtig en ongerust te maken.
Maar als je eerst ff goed had gelezen had je gezien dat NIET MYPLAY maar MYSPACE gaat sluiten.

Dus voor iedereen die vet aan de download is gegaan, kap er maar mee want Myplay stopt er niet mee hoor.


Greetz,
Glaniskanis
Blik
bedankt Trancefool:(

heb bijna heel de locker binnen zitten te halen.......
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
bedankt Trancefool:(

heb bijna heel de locker binnen zitten te halen.......

EEPS, sorry 100x, wel heel lomp dat ik myplay las, sorry nogmaals.
Blik
heb ff de thread naam veranderd in 'Myspace kapt ermee'

Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

EEPS, sorry 100x, wel heel lomp dat ik myplay las, sorry nogmaals.


haha LOL, dat is toch best geinig. Haha
TranceFool
Excuses voor iedereen die gelijk zn locker heeft zitten leegplukken. Gelukkig heeft Glanis gezien dat het Myspace is. Ik heb duidelijk een bril nodig:cool:
SORRY
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement