|
קעקועים
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
טוב מאחר ואני שוקל לעשות עוד קעקוע
רציתי לדעת אם יש כאן אנשים שיש להם קעקועים, אם כן, איזה ואיפה?
ואם למישהו יש משהו מקורי להציע לעשות על יד שמאל
אני אשמח לקבל |
|
|
| ADiSH |
לי יש רעיון..
אבל אני שומר אותו לעצמי :tongue2
מה כבר יש לך? |
|
|
| Gil Shwarts |
יש לי צמיד טריבל ביד ימין
כרגע זה חינה אבל כשזה יירד לגמרי אני יעשה את אותו הדבר אמיתי |
|
|
| AnthemFreak |
לא כדיי לך לך לעשות כל כמה זמן צמיד חינה במקום לעשות קעקוע
אחרי זה אתה סתם תתחרט על זה שעשית..
מקסימום ישאלו אותך.. זה אמיתי"???
תגיד: ברור |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
לא כדיי לך לך לעשות כל כמה זמן צמיד חינה במקום לעשות קעקוע
אחרי זה אתה סתם תתחרט על זה שעשית..
מקסימום ישאלו אותך.. זה אמיתי"???
תגיד: ברור |
אחי הגזמת...
אתה חושב שמי שעושה קעקוע לא לוקח את השיקולים...
ואין פה שום יתרון שהוא אומר "ברור".. אז אתה גאה בזה?... איזה שטויות..
מי שעשוה קעקוע אין לו מה להוכיח והוא עושה את זה מתוך הנאה אישית...
יש לי דרקון על הגב. |
|
|
| NyKoN |
לי אין כלום עדיין אבל אני מתכנן מגן דוד שכל צלע שלו תהיה בצבע שונה
וזה יהיה מורכב מ2 צבעים
צהוב וכחול
:D
תעשה מגן דוד
אפשר קטן על הגב יד זה שייייייייא סטייל! |
|
|
| Sniper |
דוגרי אני כבר חושב על קעקוע הרבה זמן כבר ואני רוצה לעשות בכתף אבל לא מאחורה מקדימה כזה יענתו ליד הקו של הגופיה
אתם מבינים למה אני מיתכוון??
לא משנה קיצר אני כבר מדבר עם ההורים שלי על זה דיי הרבה מאוד זמן ומנסה לשכנע אותם אבל הם עדיין לא מסכימים למרות שהם לא מסכימים אני חושב שאני יעשה משו קטן איזה אות סינית או משו משו באמת קטן ויפה
הדבר היחיד שמפריע לי זה
התגובה של ההורים שלי |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Rising
אחי הגזמת...
אתה חושב שמי שעושה קעקוע לא לוקח את השיקולים...
ואין פה שום יתרון שהוא אומר "ברור".. אז אתה גאה בזה?... איזה שטויות..
מי שעשוה קעקוע אין לו מה להוכיח והוא עושה את זה מתוך הנאה אישית...
יש לי דרקון על הגב. |
צוחקים איתך אח"ש
קח בקלות;) |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא חושב שאני בכלל רוצה לעשות...
עכשיו יש את השגעון והכל אבל עוד כמה שנים מה יהיה?!
היום דיברתי עם אחת שלפני 6 שנים עשתה קעקוע... שהוא גם די מכוער דרך אגב... והיא מתה להוריד אותו!!!
לא רוהצ שדבר כזה יקרה לי |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא חושב שאני בכלל רוצה לעשות...
עכשיו יש את השגעון והכל אבל עוד כמה שנים מה יהיה?!
היום דיברתי עם אחת שלפני 6 שנים עשתה קעקוע... שהוא גם די מכוער דרך אגב... והיא מתה להוריד אותו!!!
לא רוהצ שדבר כזה יקרה לי |
בדיוק מה שאני חושב גם!! |
|
|
| TinkerbeL |
אין לי שום קעקוע ואני לא רוצה משתי סיבות
אחת זאת שאני לא רוצה להתחרט על זה בעוד כמה שנים ואני יודעת שזה יקרה
והשניה היא שאני פשוט פחדנית בטירוף!!!!!!
אני מתה לעשות פירסינג אבל אין לי אומץ!!!!
הלכתי כבר לעשות עם ידיד שלי
הוא עשה בגבה וכשהגיע תורי ברחתי.........
גם אני רוצה אבן זוהרת בבטן!!!!!! |
|
|
| yahel222 |
אמממ לי יש על השכם מצד ימין
של זאב
משהו באמת נחמד |
|
|
|
|