return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קעקועים
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
טוב מאחר ואני שוקל לעשות עוד קעקוע
רציתי לדעת אם יש כאן אנשים שיש להם קעקועים, אם כן, איזה ואיפה?

ואם למישהו יש משהו מקורי להציע לעשות על יד שמאל
אני אשמח לקבל
ADiSH
לי יש רעיון..
אבל אני שומר אותו לעצמי :tongue2

מה כבר יש לך?
Gil Shwarts
יש לי צמיד טריבל ביד ימין
כרגע זה חינה אבל כשזה יירד לגמרי אני יעשה את אותו הדבר אמיתי
AnthemFreak
לא כדיי לך לך לעשות כל כמה זמן צמיד חינה במקום לעשות קעקוע
אחרי זה אתה סתם תתחרט על זה שעשית..
מקסימום ישאלו אותך.. זה אמיתי"???
תגיד: ברור
Rising
quote:
Originally posted by AnthemFreak
לא כדיי לך לך לעשות כל כמה זמן צמיד חינה במקום לעשות קעקוע
אחרי זה אתה סתם תתחרט על זה שעשית..
מקסימום ישאלו אותך.. זה אמיתי"???
תגיד: ברור


אחי הגזמת...
אתה חושב שמי שעושה קעקוע לא לוקח את השיקולים...
ואין פה שום יתרון שהוא אומר "ברור".. אז אתה גאה בזה?... איזה שטויות..

מי שעשוה קעקוע אין לו מה להוכיח והוא עושה את זה מתוך הנאה אישית...

יש לי דרקון על הגב.
NyKoN
לי אין כלום עדיין אבל אני מתכנן מגן דוד שכל צלע שלו תהיה בצבע שונה
וזה יהיה מורכב מ2 צבעים
צהוב וכחול
:D

תעשה מגן דוד
אפשר קטן על הגב יד זה שייייייייא סטייל!
Sniper
דוגרי אני כבר חושב על קעקוע הרבה זמן כבר ואני רוצה לעשות בכתף אבל לא מאחורה מקדימה כזה יענתו ליד הקו של הגופיה

אתם מבינים למה אני מיתכוון??


לא משנה קיצר אני כבר מדבר עם ההורים שלי על זה דיי הרבה מאוד זמן ומנסה לשכנע אותם אבל הם עדיין לא מסכימים למרות שהם לא מסכימים אני חושב שאני יעשה משו קטן איזה אות סינית או משו משו באמת קטן ויפה

הדבר היחיד שמפריע לי זה
התגובה של ההורים שלי
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Rising
אחי הגזמת...
אתה חושב שמי שעושה קעקוע לא לוקח את השיקולים...
ואין פה שום יתרון שהוא אומר "ברור".. אז אתה גאה בזה?... איזה שטויות..

מי שעשוה קעקוע אין לו מה להוכיח והוא עושה את זה מתוך הנאה אישית...

יש לי דרקון על הגב.

צוחקים איתך אח"ש
קח בקלות;)
Hell_Copter
אני לא חושב שאני בכלל רוצה לעשות...
עכשיו יש את השגעון והכל אבל עוד כמה שנים מה יהיה?!
היום דיברתי עם אחת שלפני 6 שנים עשתה קעקוע... שהוא גם די מכוער דרך אגב... והיא מתה להוריד אותו!!!
לא רוהצ שדבר כזה יקרה לי
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא חושב שאני בכלל רוצה לעשות...
עכשיו יש את השגעון והכל אבל עוד כמה שנים מה יהיה?!
היום דיברתי עם אחת שלפני 6 שנים עשתה קעקוע... שהוא גם די מכוער דרך אגב... והיא מתה להוריד אותו!!!
לא רוהצ שדבר כזה יקרה לי

בדיוק מה שאני חושב גם!!

TinkerbeL
אין לי שום קעקוע ואני לא רוצה משתי סיבות
אחת זאת שאני לא רוצה להתחרט על זה בעוד כמה שנים ואני יודעת שזה יקרה
והשניה היא שאני פשוט פחדנית בטירוף!!!!!!
אני מתה לעשות פירסינג אבל אין לי אומץ!!!!
הלכתי כבר לעשות עם ידיד שלי
הוא עשה בגבה וכשהגיע תורי ברחתי.........

גם אני רוצה אבן זוהרת בבטן!!!!!!
yahel222
אמממ לי יש על השכם מצד ימין
של זאב
משהו באמת נחמד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement