|
Som tidigare utlovat... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| morakickers |
KUNG! som man säger i mina gamla hemtrakter. fyy faan vad kul, rätt vad det är är det ju faktiskt dags :D
är inte steve ganska gammal ;) ... snart dags hehe :D :D :D |
|
|
| Dj_ExOn |
Grattis som tusan! All lycka i framtiden till er båda!
Är frugan din lika inne på trancesvängen som du är?
Och jag tycker Steve ska lägga av med att gå runt och stöta på småflickor nu! Skaffa dig en söt dam för tusan! Hähä :p |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Grattis som tusan! All lycka i framtiden till er båda!
Är frugan din lika inne på trancesvängen som du är?
|
TACK ALLA !
Frugan har naturligvis hjärntvättats från Stureplan-hits till tung trance. Numera tjatar hon om nya CD's samt att vi ska till Ibiza... Givetvis finns hon med i morgon på Münchenbryggeriet!
Greetz
NL |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Grattis som tusan! All lycka i framtiden till er båda!
Är frugan din lika inne på trancesvängen som du är?
|
TACK ALLA !
Frugan har naturligvis hjärntvättats från Stureplan-hits till tung trance. Numera tjatar hon om nya CD's samt att vi ska till Ibiza... Givetvis finns hon med i morgon på Münchenbryggeriet!
Greetz
NL |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Grattis som tusan! All lycka i framtiden till er båda!
Är frugan din lika inne på trancesvängen som du är?
|
TACK ALLA !
Frugan har naturligvis hjärntvättats från Stureplan-hits till tung trance. Numera tjatar hon om nya CD's samt att vi ska till Ibiza... Givetvis finns hon med i morgon på Münchenbryggeriet!
Greetz
NL |
|
|
| Aendy |
| Grattis till det verkliga steget in i vuxenvärlden. Och all lycka i framtiden. |
|
|
| reveal |
Gratulerar! Önskar er all lycka
(steve är nästa man eller? ;)) |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by reveal
Gratulerar! Önskar er all lycka
(steve är nästa man eller? ;)) |
Vi får hitta någon åt Steve, han verkar inte kunna hitta en själv.. ;) |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by NordLight
TACK ALLA !
Frugan har naturligvis hjärntvättats från Stureplan-hits till tung trance. Numera tjatar hon om nya CD's samt att vi ska till Ibiza... Givetvis finns hon med i morgon på Münchenbryggeriet!
Greetz
NL |
Ibiza va? Dra dit henne på smekmånaden då! Förena nytta med nöje. Eller ja det blir väl nöje med nöje om ni åker. :D |
|
|
| Dj_Irish |
| GRATULERAR Å DE GRÖVSTA!!!! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Kul för er NordLight!
Lycka till i framtiden!!
 |
|
|
| ScuL |
Grattis, grattis!
Jättekult :)
Lycka till tillsammans! ;) |
|
|
|
|