|
Som tidigare utlovat... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| rem_monster |
| Grattis!! Bröllop är alltid kul. Förmodligen roligast när man själv är en av huvudpersonerna, men så långt har knappast jag kommit :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by morakickers
KUNG! som man säger i mina gamla hemtrakter. fyy faan vad kul, rätt vad det är är det ju faktiskt dags :D
är inte steve ganska gammal ;) ... snart dags hehe :D :D :D |
Jo men vem ska jag gifta mig med :p
Kärlek var inte ämnat för mig så jag gläds åt andras kärlek istället.... All min kärlek går till trance/musik och goda vänner. :gsmile:
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Grattis som tusan! All lycka i framtiden till er båda!
Är frugan din lika inne på trancesvängen som du är?
Och jag tycker Steve ska lägga av med att gå runt och stöta på småflickor nu! Skaffa dig en söt dam för tusan! Hähä :p |
Ha ha ha vilket påhopp... jag e så gott som oskuld :P ha
Ska se till att morsa på både Herr och fru Nordlight :gsmile: |
|
|
| Dioxys |
| , som en dröm!! :D GRATTIS!! |
|
|
| NordLight |
Ett stort jättetack för alla lyckoönskningar från Herr o Fru NordLight!!!
Vilka kommer till Trance Nation btw. ?
Greetz
NL |
|
|
| lonne |
| I`ll be there. Jag rycker tag i dig lr fru Nordlight, lr ngt annat bekant annsikte som jag råkar se. |
|
|
| mindshooter |
| Fan grattis mannen! Skitkul :) kul o se att våra TA veteraner skaffar fotfäste ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by NordLight
Som jag lovat tidigare postar jag en liten bild på oss. |
Finemang.....ja diggar folk som kommer ihåg vad de lovat :) även om de "bara" e till oss på Internet :p hohoh.... Fint kort!!!!
Får instämma med alla tidigare talare... :D GRattis!!!!
Förresten... heter ni Nordlight i efternamn? :p :p :p Fiiiiint namn ;)
cviper!!!! weeeeeeeeeeeeee, grattis till dig me....! :) |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jo men vem ska jag gifta mig med :p
Kärlek var inte ämnat för mig så jag gläds åt andras kärlek istället.... All min kärlek går till trance/musik och goda vänner. :gsmile:
Ha ha ha vilket påhopp... jag e så gott som oskuld :p ha
Ska se till att morsa på både Herr och fru Nordlight :gsmile: |
Jo tjena! :D |
|
|
| Vizay |
grattis grattis grattis....riktigt fin bild måste jag säga, man blir lite smått glad av å se sånna bilder där andra ser så söta ut :gsmile:
vare stort drömbröllopp eller bara dom allra närmsta...tell us all ;) |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Vizay grattis grattis grattis....riktigt fin bild måste jag säga, man blir lite smått glad av å se sånna bilder där andra ser så söta ut :gsmile:
vare stort drömbröllopp eller bara dom allra närmsta...tell us all ;) |
Vi gifte oss på Karlbergs Slott inne i Stockholm. Det var ett "drömbröllop" och med lite över 100 gäster var det nog ett ganska stort bröllop med svenska mått mätt.
| quote: | | Originally posted by Glorie Förresten... heter ni Nordlight i efternamn? Fiiiiint namn |
:D :D :D ELLER HUR ! :D :D :D |
|
|
| morakickers |
Frugan har naturligvis hjärntvättats från Stureplan-hits till tung trance. |
visst är det inte så svårt? har fått upp ögonen på varenda flickvän hittills... min tjej sedan ett år lyssnade bara på arab strap och annan svårmodig musik (vilket jag också iofs gjorde en gång i tiden).
:D :D tror mkt på pavlovsk metod: direkt ngt kul händer så spelar man bra trance/house (valfritt). i början ngt enkelt och catchy och sedan månad efter månad mer och mer tungt. :D :D
berätta mera:
vem var toastmaster, blev det bra tal? hade ni bra drag på festen på kvällen? karlbergs slott, fan vad trevligt! är du inom det militära, eller får man hyra det fritt (kanske inte är försvaret som har det? *förvirrad*)?
...hälsar andreas, 29, som antagligen inom överskådlig framtid ska gifta sig... morakickers däremot, DET VÄRLDSBERÖMDA DJ-KOLLEKTIVET, har dock inga som helst planer på att gifta sig alls!! ;)
STEVE: så glad och gullig som du ser ut på din bild så kan det knappast vara ngt problem att finna kärleken :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
Förresten... heter ni Nordlight i efternamn? :p :p :p Fiiiiint namn ;)
|
:D :D :D ELLER HUR ! :D :D :D |
Ja jag sa ju det...Herr och Fru Nordlight :tongue2 |
|
|
|
|