return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מי יכול לעזור לי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by TTman
עזבו אותכם לריב פה

אולי מישהו יכול להגיד לי מה צריך להיות גודל החתימה

כמה על כמה


בגלל שאתה עצלן ולא מקשיב לחן אתה לא יודע!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

הנה חמודי:
Max Size: 50,000 bytes (Cumulative TOTAL for ALL images in sig)
Max Height: 150 (Cumulative Total for ALL images in sig)
Max Width: 500

לא שאני יודע באיזה יחידות זה אבל עדיין הכי טוב כנס לאיפה שחן אמר לך שמה הכל ברור
TTman
תודה אחי
זה בטח ב

pixels
luckystrike
לא שאני רוצה לנדב את אורן לעבודות וכאלה
אבל אורן עושה חתימות בסט !
:)

אורן = RISING
הוא בטוח יוכל לעזור לך אחי
TTman
איך יצא לי?
TTman
אןףףף למה זה לא מראה לי
luckystrike
שכחת לשים
את הפקודה לתמונה לפני הכתובת בגלל זה לא רואים אותה ...

שים
[IMG] פה כתובת של התמונה [/IIMG]
רק שבסוגריים השניים שלא יהיה עם שני
I
כמ שעשיתי ...




ככה :)
TTman
ניסיון !!!!!!
TTman
ניסיון שני !!!!
luckystrike
המממ ...
נראה לי שהאתר שהעלת אליו לא תומך בהעברת לינקים ככה ...
?
TTman
סעמק !!!!!!
נו מה עכשיו הבעיה

KrazyDJs
דווקא אני מצליח לראות
חתימה פצצה...

תתחדש גבר..
TTman
תודה אחי.........
הכנתי אותה עכשיו לבד...
איזה חצי שעה של עבודה...
יצא באמת פצצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement