return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מי יכול לעזור לי
View this Thread in Original format
TTman
אני רוצה להכין לוגו, כמו שיש לרוב האנשים פה
אבל אין לי שמץ איך עושים את זה
ואיך בכלל מעלים את זה לפרטים שלי

אז אם יש מישהו שמוכן ללמד או לעזור לי, אז בכיף
DjChook
לוגו אתה מתכוון ל
AVATAR

אתה צריך להכין תמונה, בגודל המבוקש שאני לא זוכר אותו כרגע

נגיד 100 על 100

בכל תוכנה גרפית אתה יכול להכין

או לקחת לוגו מהמאגר של
TRANCEADDICT
שיש בו איזה 100 כאלה

בכל מקרה כנס למעלה תלחץ על
PROFILE
ואז
OPTIONS

ולמטה יש לך
CHANGE AVATAR

ושם כבר תבין

חתימה זה יותר קשה, וצריך להעלות אותה לאנשהו

בכל מקרה, אם אתה צריך הסבר על חתימה תרשום פה
TTman
כן אחי, אם לא קשה לך תסביר לי גם על חתימה
ואיך אני מגיע למאגר של
tranceaddict
???
DjChook
שתכנס לאן שאמרתי תראה את זה שם

בקשר לחתימה

אתה צריך קודם להכין חתימה, ויש גם פה חוקים לגודל שלה
אבל פה יש יותר גמישות

בעיקרון אם אתה נכנס ל
PROFILE
ושם לאופציה שמשמאל ל
OPTIONS
(לא זוכר אותה כרגע)

אז אתה נכנס לעמוד שבוא יש לך

SIGNATURE

שמה אתה יכול לרשום מה שבא לך
או להפנות ללינק לתמונה ששמת איפשהו באינטרנט

(אם זה הבעיה שלך פנה אלי באייסיקיו)
992217

לא בשבתות וחגים
TTman
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אחי פתח את האייסי
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DjChook
(אם זה הבעיה שלך פנה אלי באייסיקיו)
992217

:eyes:
מזה המספר הקטן הזה??
נראה לי זה לפני שנולדתי..

טוב שלא אמרת
כן, פנה אליי באיי סי קיו לעזרה
#2
:stongue:
itamarsan
quote:
Originally posted by AnthemFreak
:eyes:
מזה המספר הקטן הזה??
נראה לי זה לפני שנולדתי..

טוב שלא אמרת
כן, פנה אליי באיי סי קיו לעזרה
#2
:stongue:

מה ניראה לך הוא מרכזיה של בזק????:)
TTman
אם זה אליי, אז מה הקשר מרכזיה של בזק?
Flotser
אמא שלכם מרכזייה של בזק!!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

:crazy:
אני מקווה תרמתי לטרד
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Flotser
אמא שלכם מרכזייה של בזק!!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

:crazy:
אני מקווה תרמתי לטרד

אתה צריך שיבדקו אותך!!

Flotser
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אתה צריך שיבדקו אותך!!


ברגע זה ממש שלושה פועלים זרים שמשפצים בניין ליד ,
בודקים אותי מאחורה

ואתה מבין אחי,
אני ככה:
:eyes:

והם
:wtf: :wtf: :wtf:

וההרים שלי
:nervous: :nervous:

או שאתה מדבר על בדיקה מסוג אחר?
TTman
עזבו אותכם לריב פה

אולי מישהו יכול להגיד לי מה צריך להיות גודל החתימה

כמה על כמה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement