|
מי יכול לעזור לי
|
View this Thread in Original format
| TTman |
אני רוצה להכין לוגו, כמו שיש לרוב האנשים פה
אבל אין לי שמץ איך עושים את זה
ואיך בכלל מעלים את זה לפרטים שלי
אז אם יש מישהו שמוכן ללמד או לעזור לי, אז בכיף |
|
|
| DjChook |
לוגו אתה מתכוון ל
AVATAR
אתה צריך להכין תמונה, בגודל המבוקש שאני לא זוכר אותו כרגע
נגיד 100 על 100
בכל תוכנה גרפית אתה יכול להכין
או לקחת לוגו מהמאגר של
TRANCEADDICT
שיש בו איזה 100 כאלה
בכל מקרה כנס למעלה תלחץ על
PROFILE
ואז
OPTIONS
ולמטה יש לך
CHANGE AVATAR
ושם כבר תבין
חתימה זה יותר קשה, וצריך להעלות אותה לאנשהו
בכל מקרה, אם אתה צריך הסבר על חתימה תרשום פה |
|
|
| TTman |
כן אחי, אם לא קשה לך תסביר לי גם על חתימה
ואיך אני מגיע למאגר של
tranceaddict
??? |
|
|
| DjChook |
שתכנס לאן שאמרתי תראה את זה שם
בקשר לחתימה
אתה צריך קודם להכין חתימה, ויש גם פה חוקים לגודל שלה
אבל פה יש יותר גמישות
בעיקרון אם אתה נכנס ל
PROFILE
ושם לאופציה שמשמאל ל
OPTIONS
(לא זוכר אותה כרגע)
אז אתה נכנס לעמוד שבוא יש לך
SIGNATURE
שמה אתה יכול לרשום מה שבא לך
או להפנות ללינק לתמונה ששמת איפשהו באינטרנט
(אם זה הבעיה שלך פנה אלי באייסיקיו)
992217
לא בשבתות וחגים |
|
|
| TTman |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי פתח את האייסי |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DjChook
(אם זה הבעיה שלך פנה אלי באייסיקיו)
992217
|
:eyes:
מזה המספר הקטן הזה??
נראה לי זה לפני שנולדתי..
טוב שלא אמרת
כן, פנה אליי באיי סי קיו לעזרה
#2
:stongue: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
:eyes:
מזה המספר הקטן הזה??
נראה לי זה לפני שנולדתי..
טוב שלא אמרת
כן, פנה אליי באיי סי קיו לעזרה
#2
:stongue: |
מה ניראה לך הוא מרכזיה של בזק????:) |
|
|
| TTman |
| אם זה אליי, אז מה הקשר מרכזיה של בזק? |
|
|
| Flotser |
אמא שלכם מרכזייה של בזק!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:crazy:
אני מקווה תרמתי לטרד |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Flotser
אמא שלכם מרכזייה של בזק!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:crazy:
אני מקווה תרמתי לטרד |
אתה צריך שיבדקו אותך!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אתה צריך שיבדקו אותך!! |
ברגע זה ממש שלושה פועלים זרים שמשפצים בניין ליד ,
בודקים אותי מאחורה
ואתה מבין אחי,
אני ככה:
:eyes:
והם
:wtf: :wtf: :wtf:
וההרים שלי
:nervous: :nervous:
או שאתה מדבר על בדיקה מסוג אחר? |
|
|
| TTman |
עזבו אותכם לריב פה
אולי מישהו יכול להגיד לי מה צריך להיות גודל החתימה
כמה על כמה |
|
|
|
|