|
Hulde voor -=Re-GrOoVeD=- (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| gefeliciteerd!!! |
|
|
| Dj Lex |
Zo cool hey! Wist helemaal niet dat hij produceerde :D We krijgen wel steeds meer goeie dj's/producers op het board. Gaat goed zo :D
Ben benieuwd! |
|
|
| Teknikol |
Regrooved/Q-ticion/Passiva:), je had hem toch al gepost in de amateur section? want anders week nie waar ik hem anders vandaag hep:D NIIIIIIIIIIIIICCCEEEEE!!:D :D :D
Robert ook feli!
laterzz |
|
|
| kreischer2000 |
| gaaf hoor! en ons maar niet willen vertellen he:D |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
He daar gasten!!
Wat leuk.. een thread speciaal voor mij!! Ik word er helemaal emotioneel van..snik.. :)
Ik mocht het eerst nog niet bekend maken. Maar nu had ik zoiets van: "Only-DJs? Dan ik ook!" :D
Greetings!
Galen |
|
|
| [SigneT] |
gaaf man , echt super leuk voor je
veel suc6 in je verdere carriere :) |
|
|
| Kamaya |
wooh00!!!!!!!
lekker kerel! |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by Kamaya
wooh00!!!!!!!
lekker kerel! |
Bedankt voor de support die je me toendertijd hebt gegeven :) |
|
|
| arj1o1 |
| gefeliciteerd! en ook met het winnen van de mp3 mix contest! |
|
|
| total woot |
| Gefeliciteerd man!! |
|
|
| raoel |
Das echt wel vet :eyes:
Maar, kmoet um nog wel horen.
als ie gaaf is, (en dat schijnt ie te zijn) kunnen wij, de TA-ers, um dan niet met korting bij jou bestellen -=Re-GrOoVeD=-?
Ja, ons is zuunig ;) |
|
|
| eieregooie |
| Wow! Goed man!!! :) Die ga ik kopuh :D |
|
|
|
|