|
Hulde voor -=Re-GrOoVeD=- (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
Wow idd gaaf man, moet ook zeggen dat ik die 'Descension 3' ook erg goed vind, iig het deel wat ik er van heb (3.02min) heb je daar al een volledige versie van af en is het mogelijk dat ik die op 1 of andere manier van je kan krijgen???? Zou ik erg tof vinde
Iig nog veel suc6 met producen en dj-en de komende tijd |
|
|
| DJ_Siesta |
| staat in me pre-order list inmiddels:) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by Joost008
Wow idd gaaf man, moet ook zeggen dat ik die 'Descension 3' ook erg goed vind, iig het deel wat ik er van heb (3.02min) heb je daar al een volledige versie van af en is het mogelijk dat ik die op 1 of andere manier van je kan krijgen???? Zou ik erg tof vinde
|
Die track heb ik in Fruitloops gemaakt. Ik ben al lange tijd overgestapt op Reason, want ik snapte niks van Fruity. Ik heb alle bestanden nog wel, maar ik kan het niet meer afmaken omdat ik ze door de war heb gegooid :D
Misschien zal ik ooit eens een remake in Reason maken!
Groeten,
Galen |
|
|
| JunKX |
Nogmaals gefeliciteerd Galen. (net al 30 minuten met je aan de telefoon gehangen, maar boeie)
Ik heb het vanaf het begin gevolgd en vind dat je erg goed werk hebt geleverd! Hulde!
Je gaat het maken jongen, ik weet het zeker. Blijf gewoon jezelf en alles komt goed.
Tot volgende week vrijdag! |
|
|
| mantisnl |
hey gefeliciteerd man!
ik hoop ook nog ooit zo ver als jou te komen;)
hoe is t eigenlijk in zn werk gegaan, heeft ferry jou gevraagd? of heb je hem de remix gestuurd? let us know! |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Ik zal het even uitleggen. :)
Ik hoorde Indigo voor het eerst in een liveset, weet alleen niet meer van wie. Zal wel Armin of Ferry zijn geweest. Ik vond het wel een lekkere tune dus ik besloot een remix ervan te maken. Ik had een radio mix ervan gemaakt, want veel tijd wilde ik er niet aan besteden. Toen ik deze aan een vriend van me liet horen zei hij dat ik 'm voor de gein op moest sturen naar Tsunami. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag kreeg ik meteen mail terug van de manager met de vraag of ik een extended versie kon maken, omdat hij zeer te spreken was over de remix. Deze extended had ik binnen een dag af en die heb ik op CDR opgestuurd. Toen kreeg ik een telefoontje van de manager. Op dat moment was Ferry bij hem en die had 2 op-/aanmerkingen. Ik moest die dingetjes veranderen en voor de rest vond hij 'm helemaal top. Ik wist natuurlijk niet wat ik hoorde! :D Ik ging weer hard aan de slag en toen heb ik de final CDR opgestuurd naar Tsunami. Contract werd getekend en nu issie geslapped op 12"!! :toothless |
|
|
| moogwai |
Gefeliciteerd... zeker vet!
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de Passiva remix, want het origineel van Ferry vind ik nog steeds ongelooflijk goed (zit echt veel power in Indigo), dus ik ben ook errrugh benieuwd van jij er van gebakken hebt :) |
|
|
| Jesse |
ik wilde t ook net gaan vragen hoe t balletje was gaan rollen ja...
maar zeer vet dat je het gewoon gelukt is, veel succes verder! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Contract werd getekend en nu issie geslapped op 12"!! :toothless |
Ik hoef niet te weten wat de opbrengst voor jou is hoor.
al mag je het best vertellen :D
Ik ben vooral benieuwd hoe je dat hebt aangepakt. Heb je in je vreugde het contract zomaar getekend, zelf nauwkeurig doorgelezen of heb je er iemand naar laten kijken die er verstand van heeft.
En is het dan naar jou mening ook een daadwerkelijk goed contract?
Mido heeft hier namelijk eens DIT VERHAAL uit de doeken gegaan over de gang van zaken bij zijn contract.
En daar werd je als producer niet vrolijk van.
En nog één ding:
Hoe zit het met eventuele volgende remixen. Gaan ze je nu vaker benaderen? |
|
|
| Remy D |
| Top man vind het echt kewl voor je. :D Keep up the good work :) |
|
|
| mantisnl |
| btw, wanneer krijg ik mn promo in de bus?:p |
|
|
|
|