return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Winnaar van de MP3 Mix Contest bekendgemaakt!!! (+MP3s)
View this Thread in Original format
Switch
Met grote blijdschap kunnen we nu de winnaar bekend maken van de MP3 Mix Contest!!!
het heeft wat langer geduurd met de uitslagen omdat sommige juryleden dachten dat ze met minimale inspanning het wel voor mekaar konden krijgen. we missen nu dus nog 2 uitslagen, en zodra ik ze binnenkrijg, zal ik ze nog toevoegen, dus de winnaar is nog niet officieel....
ten eerste wil ik de juryleden, die wel mee hebben gedaan bedanken voor hun inzet. ook de dj's worden bedankt voor hun mixen.
ok hier komt de uitslag

**tromgeroffel**
LADIES AND GENTLEMEN, THE WINNER IS.........

Re-Grooved!!!!


Uiteindelijke score
1 Re-Grooved 88,5
2 Chicane 86,5
3 Nielz 84
3 Jesse 84
4 Switch 83,5
5 Bailey 78,5
6 Cosmic_Guy 71,5


ik heb alle uitslagen van de juryleden in Excel gezet, deze kun je HIER vinden

hier een pic van de uitslagen:


----------------------------------------------------------------------------------------

Hier kun je de mixen downloaden, gebruik alsjeblieft geen download managers of post deze mixen aub niet op andere forums, aangezien basd erg lief is geweest om deze mixen te hosten, waarvoor nog dank :)

hmmm de directe links werken niet, dus zal ik de directory maar gewoon geven: Hier
Djeebie
Gefeliciteerd Re-Grooved! Gaat lekker of niet? Remix van Ferry op vinyl, deze contest winnen :p
Switch
hmmm schijnt dat de links niet werken, en basd is net weggegaan :(
effe wachten nog dus op de mixen, sorry :(
-=Re-GrOoVeD=-
w000h000.. Dank je wel voor het beoordelen jury!! TOP! :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
w000h000.. Dank je wel voor het beoordelen jury!! TOP! :)


jij bent top, felici, maar met draaitafels kun je het ook:)
Switch
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
\

jij bent top, felici


ja waar blijf jij met je uitslagen?
TranceFool
cool!!!

lijst vd einduitslag is als ik zo uit mn hoofd reken ook ongeveer de uitslag die ik had....de nummers 1 en 2 iig :)

Gefeliciteerd -=Re-GrOoVeD=-, en Chicane ook natuurlijk met de 2e stek :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Switch
ja waar blijf jij met je uitslagen?


pm pm pm pm
DJ_Siesta
anyways, ze teldenniet mee
maar hier zijn mijn results van wat ik heb gehoord, zijn paar mixen die zater neit bij, om een of andrer vage reden.

mp3mix jury

q-ticion:
Ten eerste, ik vind het persoonlijk heerlijke tracklist (maar daar mogen we niet op letten:)), overgangen waren gewoon GOED, goeie timing steeds. Q mixt ook met vinyl, dat doet ie ook goed. Daarom heeft hij denk een voorsprong op de rest zegmaar. Die routine van ff tikje sneller, tikje trager. Flexe mix!

Cijfer: 9

Jesse:
Lekker tracklistje vind ik, beetje combinatie van oud en nieuw, dat like ik wel.
Met mixen zit je goed op weg. Je zit er lekker op steeds, alleen zit je er af en toe ook welleens naast, maar dat scheelt maar heel weinig.
Tellen enzo is ook okay. Goede mix, maar de mixen zijn net niet helemaal perfect.

Cijfer: 7.5

DJ endeavour,

Denk es om je tellen, 1,2,3,4 etc. Veel mixen zijn aardig goed. Maar dat tellen moet je nog ff op letten

Cijfer: 7.5

Cosmic Guy

Weetniet waarmee je hebt gemixt, maar volgens mij niet zon automix programma, want de beatmatching was niet super. Ook het tellen moet je nog leren. keep oefening.

Cijfer: 4,5

Wilco:

Heerlijke mix, kan echt horen dat je een echte dj bent. Volgens mij is dit met vinyl gemixt. Maarja dat maakt niet uit. OVergangen zijn goed steeds.

Cijfer: 9

Dojre:
Met mixen ben je lekker op weg, alleen correctie's maken wil nog niet echt lukken. Voorde rest een leuke mix!

Cijfer: 7,5

Bailey:

't spijt me echt, maar ik ga niet 80min naar dit ragwerk met 100% distortion luisteren. Neem volgende keer ff beter op.
Switch
mja en DJ Switch staat er niet bij
ik ben geschokt! :eek:

en die van Wilco was al eerder gezegd dat ie niet mee deed, omdat het een vinylmix was

opletten mien jong!! niet zo naar de kipp'n kiek'n :)

beetje meer commitment had dit allemaal kunnen voorkomen

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Switch
mja en DJ Switch staat er niet bij
ik ben geschokt! :eek:

en die van Wilco was al eerder gezegd dat ie niet mee deed, omdat het een vinylmix was

opletten mien jong!! niet zo naar de kipp'n kiek'n :)

beetje meer commitment had dit allemaal kunnen voorkomen


sorry, ik heb je mix wel, en heb em ook geluisterd. Raar dat ik nergens een beoordeling kan vinden.

bout die kippen, der is nu een kip, maja die trekt ookdirect weer een hoop toktok

hjehee
Duke2003
k snap er niks van, waar kan ik die mixen nou halen?:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement