|
Trance Nation Party Reports goes here ;) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
LOL !!!!!!!!!!!!!
Snygga gänget:D :D :D :D :D :D :D :D :D oj oj oj...nyktert va?!
Greetz
NL |
|
|
| zamson |
| http://www.mondaybar.com ... kolla bilderna från Trancenation ;) feta! tyckte väl att jag såg steve där på nån bild ?? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by zamson
http://www.mondaybar.com ... kolla bilderna från Trancenation ;) feta! tyckte väl att jag såg steve där på nån bild ?? ;) |
You bet :gsmile:

Nordlight med fru i bakgrunden
dom har ju en grym fotograf där... inte bara för att dom lyckats fånga mig å tears(TC) på bild men han får dom rejält snygga....

Även Gaby med vän hamna där :gsmile: |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
You bet :gsmile:

Nordlight med fru i bakgrunden
|
Inte min fru... tjejen på bilden är hon som fått dina kontaktuppgifter. Du vet vad det gäller...
Greetz
NordLight |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NordLight
Inte min fru... tjejen på bilden är hon som fått dina kontaktuppgifter. Du vet vad det gäller...
Greetz
NordLight | Ahh okej.... sorry :p
Jo jag vet vad du menar... hon har hört av sig nu också iaf. |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh okej.... sorry :p
Jo jag vet vad du menar... hon har hört av sig nu också iaf. |
Great!! |
|
|
| zamson |
| va e d för skumma affärer ni hålle rpå me ?? :D skoja |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by zamson
va e d för skumma affärer ni hålle rpå me ?? :D skoja |
Hehe,
inget skumt allt... det kan jag lova! |
|
|
| reveal |
| aha, ni fixar tjej till steve :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by NordLight
Hehe,
inget skumt allt... det kan jag lova! |
SÄÄKKERRRTT.... nordlight the hallick ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
aha, ni fixar tjej till steve :D |
He he ja det hade man ju kunnat hoppas på...
Steve den evige singeln :(
Kan säga att det har med mitt film material att göra... tjejen jobbar på Titan Produktion (Kanal5) :gsmile: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
tjejen jobbar på Titan Produktion (Kanal5) :gsmile: |
jasså, femman ska börja visa trance :crazy: ;) nä men seriöst, är det nån dokumentär på g eller? |
|
|
|
|