|
Trance Nation Party Reports goes here ;)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
vaknade precis med ett stort leende på läpparna. Hur ska jag beskriva gårdagen?? Det var äckligt bra. Jag var lite full när MArco V skulle lira kl 01.00 så jag fattade inte att han och "00" hade bytt speltid. "Fan va smal han har blivit" - skitsamma tänkte jag o fortsatte dansa. JOhn "00" Flemming var riktigt grym. När han körde Sasha vs Junkie Xl - Beauty Never Fades höll jag på o dö av lycka.
Jag fattade faktiskt aldrig att det inte var Marco som stod på scenen (tänkte mer... hmm han körde lite annorlunda ;)) men lyckan blev fullkommlig när "00" var slut och Marco klev upp på scen...två timmar med en av mina favoriter när jag trodde att han va klar hehe då hade jag nykrat till men Marco V körde fan också ett galet set så man blev fan helt hög av musiken. Bästa minnena från kvällen är när Marco droppade Godd - alla blev som tokiga, Marco hade även en grym avslutning med Cafe del mar...sen ett uppehåll då alla trodde d va slut...sen drog han fram Simulated o alla blev galna igen .
Props till Monday Bar för en grym fest med grym musik. Men jag tycker det var fel av dom att placera scenen som dom gjorde... i mitten på ena långsdian...hade varit bättre på kortsidan längst bort. kändes fel att lasern kom från sidan o inte från scenen. Enda jag kan komma på o klaga på nu. Nu ska jag sova vidare "each step I take the shadows grow longer..." tralalala |
|
|
| Treo |
Kom just hem efter att ha åkt 6 timmar på en svettig viking färja. sömn? äh, det fixar sig när man blir gammal :)
Kort sammanfattning av TN för mig, skön stämning, massor av folk, tokhett (måste vart typ 70 grader inne), överbrutalt ljud (måste gå ut ett par gånger trots öronpluggar), skönt ljus, mycket trevligt helt enkelt.. måste dock bättra på min kondition duktigt, min ork tog slut långt före festen. Musiken var kanske i hårdaste laget för mig, men det var väntat.. höjdpunkten var nog när Askew lirade Solar Coaster, mmmm vad vacker den är. Airbase körde en del sköna låtar oxå, innan han började spela hårdare musik och lyckades tömma golvet (!). Hursomhelst, skön fest! och om en och en halv vecka är det kryssning! :D
Träffade förresten på Steve oxå, trevligt att råkas! var du en aning packad kanske ? ;)
-Treo- |
|
|
| SteveTranz4ever |
:wtf: !!! DET VAR SÅ JÄVLA BRA !!! :wtf:
Hade så satans kul även om jag var lite för full ett tag trotts lite alkohol förtäring :(
Kul att träffa flera TA igen.... får gärna bli en vana då alla e så goa & trevliga
| quote: | Originally posted by Treo överbrutalt ljud (måste gå ut ett par gånger trots öronpluggar), skönt ljus, mycket trevligt helt enkelt.. måste dock bättra på min kondition duktigt, min ork tog slut långt före festen. Musiken var kanske i hårdaste laget för mig, men det var väntat.. höjdpunkten var nog när Askew lirade Solar Coaster, mmmm vad vacker den är. Airbase körde en del sköna låtar oxå, innan han började spela hårdare musik och lyckades tömma golvet (!). Hursomhelst, skön fest! och om en och en halv vecka är det kryssning! :D
Träffade förresten på Steve oxå, trevligt att råkas! var du en aning packad kanske ? ;)
-Treo- |
Jo vars det var högt som fan men jag upptäckte att närmast DJen var det inte lika jävla högt...
Full ja *skäms*
Vi ses / Steve me loiden :gsmile: |
|
|
| P4z! |
Underbart drag där! John Askew spelade riktigt bra, särskilt när han droppade Solarcoaster :)
Första gången jag hörde Airbase spela, han va riktigt bra! Marco V var helt ok! Skönt när han spelade Godd och droppade Simulated som en extralåt i slutet!
AR52 va ruskigt bra, blev mental när han spelade Hibernation :)
Kul att träffa dig igen Steve (ta det lugnt med drickat hehe) och Nordlight :) |
|
|
| mindshooter |
fan va kul o höra att ni hade det fett allihopa :)
ack stefan du och alkohol |
|
|
| ITM |
Hej,
Brukar inte skriva här så ofta men jag måste bara säga att Flemming gjorde allt rätt i torsdags.
Jag hade skyhöga förväntningar på denna kväll efter att ha sett honom 6 gånger tidigare, suveränt bra varje gång. Dessa förväntningar hånade han totalt och överträffade sig själv. Det var definitivt ett av de bästa seten jag någonsin har hört, och jag har hört ganska många under mina dar.
Det enda negativa med detta set är att jag inte längre ser fram emot kryssningen med samma förväntan, jag vill ha mer Fleming, men det är ju iofs möjligt att Hardwick lyckas få till en fullträff.
Marco V var också bra... |
|
|
| zamson |
| nån som hittat fler bilder??? |
|
|
| mindshooter |
fan vilken skön bild :D om vi hade ett SWETA galleri så skulle den fan vara där ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
fan vilken skön bild :D om vi hade ett SWETA galleri så skulle den fan vara där ;) |
ett sånt kan vi väl ordna! jag slänger upp en tråd |
|
|
| zamson |
| fan jag är grym på att inte fastna på bild :( :) |
|
|
|
|