return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Tukan - Light A Rainbow (Gil Shwartz Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
כן כן אני מפציץ בזמן האחרון אבל מה לעשות שיש מוזה ולפעמים בסיס של טראק אחד מתאים לטראק אחר :)

אז הנה, הרמיקס שלי..
פגז לא נורמלי


Light a rainbow (remix)


ממתין..
coby
נחמד ... אבל שהמלודיה נכנסת עם הקיק והבאס הייתה צריך לשנות תבאסים שיתאימו למלודיה זה היה נשמע יותר חזק ..
TTman
מוריד
ומגיב
Gil Shwarts
חחחחח וואלה איזה דפוק אני
שכחתי מזה בכלל :)
DjChook
אני מוריד על 4 :(
Gil Shwarts
כן זה שרת מעפן אבל אני בעיצומים בגלל העווובדים :):D:D:D
DJ-Kreing^^
כמעט כל השירים האחרונים שלך נישמעים אותו דבר
חוץ מכמה סטייל פרוגרסיב שנשמעים קצת שונה

הרמיקס הזה
הקלאב רמיקס לתקשורת של ארמין
lost shuttle

כל אלה נשמעים בול אותו דבר
TTman
אחיייי שיחקת אותה
טראק פצצה יצא לך
בואנה אתה מוציא אותם כמו מים,

פ-צ-צ-ה

ומה עם הצ'יל שעשית לארמין, תעלה אותו באיכות יותר טובה אחי
DjNumShum
וואי איזה טראק נוסטלגי יא ראבק
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
כמעט כל השירים האחרונים שלך נישמעים אותו דבר
חוץ מכמה סטייל פרוגרסיב שנשמעים קצת שונה

הרמיקס הזה
הקלאב רמיקס לתקשורת של ארמין
lost shuttle

כל אלה נשמעים בול אותו דבר


הגזמנו קצת לא?
תראה
בעיקרון זה הסטייל שאני אוהב אז מן הסתם אני יכין משהו שאני אוהב ולא משהו שאני שונא מתעב ורוצה לצבוע בכחול ולזרוק לים :)

באשר לקטע הזה ולרמיקס לארמין
ברור שהמקצב הוא בדיוק אותו הדבר כי כל מה ששיניתי היו המנגינות
אם היית קורא מה כתבתי בהתחלה, היית מבין :)

quote:

אחיייי שיחקת אותה
טראק פצצה יצא לך
בואנה אתה מוציא אותם כמו מים,

פ-צ-צ-ה

ומה עם הצ'יל שעשית לארמין, תעלה אותו באיכות יותר טובה אחי


תודה אחי
והחופש הזה אני מזרים עם 2 ברזים פתוחים :)

בקשר לצ'יל אאוט, אני מתכוון לשלוח את זה לארמין כדי לקבל חוות דעת
אז עד אז, לצערי תצטרך להסתפק בגירסא הנוכחית :)

TTman
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הגזמנו קצת לא?
תראה
בעיקרון זה הסטייל שאני אוהב אז מן הסתם אני יכין משהו שאני אוהב ולא משהו שאני שונא מתעב ורוצה לצבוע בכחול ולזרוק לים :)

באשר לקטע הזה ולרמיקס לארמין
ברור שהמקצב הוא בדיוק אותו הדבר כי כל מה ששיניתי היו המנגינות
אם היית קורא מה כתבתי בהתחלה, היית מבין :)



תודה אחי
והחופש הזה אני מזרים עם 2 ברזים פתוחים :)

בקשר לצ'יל אאוט, אני מתכוון לשלוח את זה לארמין כדי לקבל חוות דעת
אז עד אז, לצערי תצטרך להסתפק בגירסא הנוכחית :)



טוב אחי חפיף
העיקר שארמין יואהב
שיהיה לך בהצלחה, למה יש לך כישרון אחי
Gil Shwarts
תודה אחי למרות שאמרו לי שיש לי איזה זיוף במלודיה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement