|
Tukan - Light A Rainbow (Gil Shwartz Mix)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
כן כן אני מפציץ בזמן האחרון אבל מה לעשות שיש מוזה ולפעמים בסיס של טראק אחד מתאים לטראק אחר :)
אז הנה, הרמיקס שלי..
פגז לא נורמלי
Light a rainbow (remix)
ממתין.. |
|
|
| coby |
| נחמד ... אבל שהמלודיה נכנסת עם הקיק והבאס הייתה צריך לשנות תבאסים שיתאימו למלודיה זה היה נשמע יותר חזק .. |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחח וואלה איזה דפוק אני
שכחתי מזה בכלל :) |
|
|
| DjChook |
| אני מוריד על 4 :( |
|
|
| Gil Shwarts |
| כן זה שרת מעפן אבל אני בעיצומים בגלל העווובדים :):D:D:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כמעט כל השירים האחרונים שלך נישמעים אותו דבר
חוץ מכמה סטייל פרוגרסיב שנשמעים קצת שונה
הרמיקס הזה
הקלאב רמיקס לתקשורת של ארמין
lost shuttle
כל אלה נשמעים בול אותו דבר |
|
|
| TTman |
אחיייי שיחקת אותה
טראק פצצה יצא לך
בואנה אתה מוציא אותם כמו מים,
פ-צ-צ-ה
ומה עם הצ'יל שעשית לארמין, תעלה אותו באיכות יותר טובה אחי |
|
|
| DjNumShum |
| וואי איזה טראק נוסטלגי יא ראבק |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
כמעט כל השירים האחרונים שלך נישמעים אותו דבר
חוץ מכמה סטייל פרוגרסיב שנשמעים קצת שונה
הרמיקס הזה
הקלאב רמיקס לתקשורת של ארמין
lost shuttle
כל אלה נשמעים בול אותו דבר |
הגזמנו קצת לא?
תראה
בעיקרון זה הסטייל שאני אוהב אז מן הסתם אני יכין משהו שאני אוהב ולא משהו שאני שונא מתעב ורוצה לצבוע בכחול ולזרוק לים :)
באשר לקטע הזה ולרמיקס לארמין
ברור שהמקצב הוא בדיוק אותו הדבר כי כל מה ששיניתי היו המנגינות
אם היית קורא מה כתבתי בהתחלה, היית מבין :)
| quote: |
אחיייי שיחקת אותה
טראק פצצה יצא לך
בואנה אתה מוציא אותם כמו מים,
פ-צ-צ-ה
ומה עם הצ'יל שעשית לארמין, תעלה אותו באיכות יותר טובה אחי
|
תודה אחי
והחופש הזה אני מזרים עם 2 ברזים פתוחים :)
בקשר לצ'יל אאוט, אני מתכוון לשלוח את זה לארמין כדי לקבל חוות דעת
אז עד אז, לצערי תצטרך להסתפק בגירסא הנוכחית :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הגזמנו קצת לא?
תראה
בעיקרון זה הסטייל שאני אוהב אז מן הסתם אני יכין משהו שאני אוהב ולא משהו שאני שונא מתעב ורוצה לצבוע בכחול ולזרוק לים :)
באשר לקטע הזה ולרמיקס לארמין
ברור שהמקצב הוא בדיוק אותו הדבר כי כל מה ששיניתי היו המנגינות
אם היית קורא מה כתבתי בהתחלה, היית מבין :)
תודה אחי
והחופש הזה אני מזרים עם 2 ברזים פתוחים :)
בקשר לצ'יל אאוט, אני מתכוון לשלוח את זה לארמין כדי לקבל חוות דעת
אז עד אז, לצערי תצטרך להסתפק בגירסא הנוכחית :) |
טוב אחי חפיף
העיקר שארמין יואהב
שיהיה לך בהצלחה, למה יש לך כישרון אחי |
|
|
| Gil Shwarts |
| תודה אחי למרות שאמרו לי שיש לי איזה זיוף במלודיה |
|
|
|
|