|
2e fase
|
View this Thread in Original format
| arno |
zijn hier nog anderen die te maken hebben met de 2e fase, het is nu namenlijk bijna het einde van het schooljaar en alle handelingsdelen moeten binnenkort ingeleverd worden :( (Gisteren tot 2.00 uur bezig geweest met het frans extensief leesdossier.)
Als iedereen die in de 2e fase zit nou eens zijn boekverslagen en andere opdrachten upload dan hoeven we het niet allemaal zelf te maken |
|
|
| Akira |
| ja zover ik weet is de 2e fase enorm KUT |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by arno
zijn hier nog anderen die te maken hebben met de 2e fase, het is nu namenlijk bijna het einde van het schooljaar en alle handelingsdelen moeten binnenkort ingeleverd worden :( (Gisteren tot 2.00 uur bezig geweest met het frans extensief leesdossier.)
Als iedereen die in de 2e fase zit nou eens zijn boekverslagen en andere opdrachten upload dan hoeven we het niet allemaal zelf te maken |
Dat is wel een goed idee, alleen is mijn computer een paar weken geleden gecrasht en heb ik alleen nog maar een boekverslag voor Engels over Schindler's List staan en een beschouwing voor Nederlands over de Potsdamer Platz in Berlijn. Ik denk niet dat je hier veel aan hebt of wel???
Latuurrzzz..... |
|
|
| HiGH_NrG |
Tot 02.00? hehehe...
Mijn school roelt op het gebied van handelingsdelen...ze verdelen het over de hele periode...zodat we niet alles op het eind van de periode hoeven in te leveren...is wel makkelijk. Je hoeft zelf nie te plannen...
Misschien ff een makkelijk/basic siteje maken met alle verslagen/handelingsdelen erop? |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ik zit in de tweede fase en bij ons gooien ze alle PO's naar het einde van het jaar, zodat je je dan helemaal uit je naadje moet werken, vind ik niet echt lekker. Wat voor profiel doen jullie en op wat voor niveau? |
|
|
| HiGH_NrG |
Natuur & Techniek (Met Eco1)...dit profiel zuigt zwaar...en zit in 5vwo..
Misschien moet je ff wat bij je school gaan voorstellen...dat het allemaal wat meer verspreid moe worden? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Natuur & Techniek (Met Eco1)...dit profiel zuigt zwaar...en zit in 5vwo..
Misschien moet je ff wat bij je school gaan voorstellen...dat het allemaal wat meer verspreid moe worden? |
hey ik weet het, want ik heb precies hetzelfde namelijk. Vooral scheikunde vind ik een klote vak. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Scheikunde eind 5e klas zuigt echt hard! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Scheikunde eind 5e klas zuigt echt hard! |
Nou idd allemaal molberekeningen en , heb haast het hele jaar onvoldoende gestaan voor dat klote vak |
|
|
| raoel |
havo vorig jaar was een eitje :D :D :D
3 x 8 en 3 x 6
da was nog oude stijl.
ik heb met jullie te doen:( :( |
|
|
| Blik |
Ik doe dus Economie en maatschappij, sta alleen maar 6en en één 7, redelijk goed dus vind ik zelf
paar goede sites:
www.collegenet.nl
www.alarmfase2.nl
gelukkig volgend jaar alleen nog maar profielwerkstuk:) profielwerkstuk is bij ons in de 6de, weet niet of at bij iedereen is
oh ja ik zit in 5vwo |
|
|
| JdDark |
| misschien totaal naast de kwestie, maar ik heb twee jaarwerken gemaakt, de ene over de drugsoorlog in Colombia (waar ik 90% voor had), heb er heel lang aan gewerkt, en het andere over Lernout en Hauspie, het Ieperse taaltechnologiebedrijf dat fraudeerde (hier haalde ik maar 80%, lol), de twee werken zijn meer dan 30 paginas, als iemand ze wil hebben, wil ik ze gerust doorsturen |
|
|
|
|