|
לאלונה..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
שמתם לב שהיא בכלל לא הגיבה אפילו לפוסט אחד שלכם? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחחחחחחחחחחחחחחח
שמתם לב שהיא בכלל לא הגיבה אפילו לפוסט אחד שלכם? |
אחי אני חושב שהיא פשוט לא ליד המחשב כל היום
היא בטח באיזה מסיבת טבע עכשיו!!!
נכון אלונה??
:toothless :toothless :toothless
HAPPY BIRTHDAY o0o0o0o0---PsY-AlOnA---0o0o0o0o |
|
|
| Rising |
רועי אחלה השקעה...:) :) :)
מזל טוב אלונה!!!!!!
ממתי היא אוהבת כלבים \ דובים
מתנה מאורן:
אהה רצית ביותר כן... הנה:
לא טוב לך אה?
:crazy:
:wtf: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
מזל טוב חמודה, אני רואה שיצאת לחגוג אז שכחת להודות לרועי על ההשקעה המטורפת שהוא הכין לך פה, חפיף, את בטח תופתעי מחר אחרי ההנגאובר...אממממ מה יש עוד לאחל לך? שתמשיכי להיות כמו שאת, תשמרי על הרמה של הפורום, ותרגיעי את רועי למה הוא משתולל
סתם סתם חולה על שניכם |
|
|
| Sniper |
| מזל טוב!!!!!!!!!!!!!! שלחתי לך הודעה כבר:]]]] עד 120 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
את בטח תופתעי מחר אחרי ההנגאובר... |
חחחחח אם היא תשכח את כל מה שקרה לפני 7 שעות אז היא תופתע :)
כי היא יודעת שעשיתי לה את זה :D |
|
|
| Tarantula |
רררוועעעעייי!$@#$!בייביי!@$!@
תודה רבה על ההשקעה
יוווווו... כמה שכולכם חמודים!@#@$
זזההוווו.. עשיתם לי את היום הולדת,
רק בשביל לראות את הטראד קמתי, למרות הכאב ראש העצבני שלי
תודה רבה לכולכם!@$@
ועל המתנות שלכם, חי חי
ואורן אני כן אוהבת דובים וכלבים!@#$:D :D
תודה על ההקטנה..:D :D
יאללה
תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :D :D :D :toothless
אלונה היא הבן אדם הכייי מאושר בעולם כרגע
:D :D :D :D :D :D
;) :toothless :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue2
:happy2: :happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2 :tongue2 |
|
|
| TTman |
מה לא אהבת את התמונה שלי
:( :conf:
אבל חפיף, העיקר הכוונה
מזל טוב מותק...
שיהיה לך הרבה פסיכודלי בחיים;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by TTman
מה לא אהבת את התמונה שלי
:( :conf:
אבל חפיף, העיקר הכוונה
מזל טוב מותק...
שיהיה לך הרבה פסיכודלי בחיים;) |
בטח אהבתי!@$@
איך אפשר שלא!!@:D :D
תודההה!@:D :D
love u all!@#$$:D :D :toothless :tongue2 :tongue2 |
|
|
| MoSH_MaN |
אנשים מתחרפנים כאןןןןןןןןןןןן
שיאללה
חחח
מזל טוב אלונה!!!
תמשיכי להיות קלאברית מטורפת ;) |
|
|
| coby |
טוב אני לא כל כך מכיר את אלונה .. אבל מזל טוב בכל מקרה
:) |
|
|
|
|