|
לאלונה..... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
מה מי
אהה יומולדת לאלונה
:)
מזל טוב קלאברית
רועי יא נקניק
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
כן גם אני לא מכיר אותך כל כך טוב
ויכול להיות שאיחרתי טיפה
אבל בכל זאת העיקר הכוונה :)
המון מזל טוב, עד 122
ותזכי למצוות וקריאת שחרית! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ותזכי למצוות וקריאת שחרית! |
ויי זמיר... את זה לא הייתי מאחל לאוייב הגרוע ביותר שלי! |
|
|
| Gil Shwarts |
חח
יותר נכון זה
קריאת שמע של שחרית
מהפרסומת של הסרטים בפסח :) |
|
|
| Scorchio |
בואנה רועי יצא פה שיא ההומו
אתם רואים דברים כאלה למשל אני לא אוהב
חחחח מזל טוב אלונה עד 120
| quote: | Originally posted by oDrori
ויי זמיר... את זה לא הייתי מאחל לאוייב הגרוע ביותר שלי! |
חתיכת קיבוצניק מרצ
מהיום חרם על געש |
|
|
| Vortex_SA |
| מזל טוב, שיהיה בהצלחה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה רועי יצא פה שיא ההומו
אתם רואים דברים כאלה למשל אני לא אוהב
|
אתה לא אוהב כי אתה נקניק הומו :)
יש לי את הסיבות שלי לזה :D |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט אלונה..
עד 80 עגול...
120 זה יותר מדי
:rolleyes:
יאללה..לא נקלקל תת'רד הזה... |
|
|
| MoSH_MaN |
רק עכשיו שמתי לב שרועי פתח את זה בכלל לפני היום הולדת
חחח |
|
|
| DjChook |
תשמעו באמת הגזמתם
סתם, אלונה שיהיה לך אחלה יום הולדת
מה את עושה ביב בת 19 ?! |
|
|
|
|