|
luuuuuk nu!! på 4:an
|
View this Thread in Original format
| [nils] |
nu ere dags!
rowan atkinson är där! sätt på burken!
:D
(ARGH, kan inte deleta!) |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag var helt säker på att det stod kuuuuuuuuuuk nu
:haha: |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Jag var helt säker på att det stod kuuuuuuuuuuk nu
:haha: |
blev du besviken? |
|
|
| ScuL |
heheh :D
jag tittade på luuk.
mr. bean var roligt som alltid.. :)
tyvarr den här gång ingen 'sasha berättar om sverige' .. det är alltid jäkligt kul :D |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by zamson
blev du besviken? |
Ja lite. Jag sprang ju till tvn för att titta! :D :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Ja lite. Jag sprang ju till tvn för att titta! :D :rolleyes: |
man ser det man vill...
jag missade tyvärr luuk :( skulle velat se denna... |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Ja lite. Jag sprang ju till tvn för att titta! :D :rolleyes: |
haha :) det kommer nog flera tillfällen |
|
|
| ScuL |
| jag tror att det kommer sändas igen på söndagskvällen. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag tror att det kommer sändas igen på söndagskvällen. |
japp....repris :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| d var bäst när liksom bytte från rowan till bean å sprang in igen.. sååå jävla grym!! garva som sjutton:haha: :haha: |
|
|
| biznology |
| he should have won fame factory with his clarinet! i ing hate fame factory| |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by biznology
i ing hate fame factory| |
You'r not alone! ;) |
|
|
|
|