return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
luuuuuk nu!! på 4:an
View this Thread in Original format
[nils]
nu ere dags!

rowan atkinson är där! sätt på burken!
:D

(ARGH, kan inte deleta!)
Dj_ExOn
Jag var helt säker på att det stod kuuuuuuuuuuk nu


:haha:
zamson
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Jag var helt säker på att det stod kuuuuuuuuuuk nu


:haha:


blev du besviken?
ScuL
heheh :D
jag tittade på luuk.
mr. bean var roligt som alltid.. :)

tyvarr den här gång ingen 'sasha berättar om sverige' .. det är alltid jäkligt kul :D
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by zamson
blev du besviken?


Ja lite. Jag sprang ju till tvn för att titta! :D :rolleyes:
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Ja lite. Jag sprang ju till tvn för att titta! :D :rolleyes:


man ser det man vill...

jag missade tyvärr luuk :( skulle velat se denna...
zamson
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Ja lite. Jag sprang ju till tvn för att titta! :D :rolleyes:


haha :) det kommer nog flera tillfällen
ScuL
jag tror att det kommer sändas igen på söndagskvällen.
mindshooter
quote:
Originally posted by ScuL
jag tror att det kommer sändas igen på söndagskvällen.


japp....repris :)
TrancE_GyLLe
d var bäst när liksom bytte från rowan till bean å sprang in igen.. sååå jävla grym!! garva som sjutton:haha: :haha:

biznology
he should have won fame factory with his clarinet! i ing hate fame factory|
robstar
quote:
Originally posted by biznology
i ing hate fame factory|


You'r not alone! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement