|
check out my new sig+avatar!!!!
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
תודה רבה ל
TTman
שהכין לי את שניהם!!!!
נו מה אתם אומרים?? |
|
|
| Rising |
חוץ מהטקסט בחתימה אני לא רואה שבוצעה כאן ממש עבודה ..(סליחה כן?)... אבל נראה טוב :)
תתחדש! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Rising
חוץ מהטקסט בחתימה אני לא רואה שבוצעה כאן ממש עבודה ..(סליחה כן?)... אבל נראה טוב :)
תתחדש! |
מה זאת אומרת?
פרט, הסבר........ |
|
|
| NyKoN |
יפה מאוד
אורן אתה מקנא?
יש לך מתחרה עכשיו?
חחחח
:D |
|
|
| Sniper |
| אחי תחדש זה באמת מדהים אהבתי!!! |
|
|
| Hell_Copter |
כמו שאמרתי לך קודם... יצא בסט
תתחדש
כל הכבוד לטי טי מאן |
|
|
| TinkerbeL |
תתחדש
נורא יפה
טוב באמת שהחלפת
הלמה עיצבנה אותי
:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תתחדש
נורא יפה
טוב באמת שהחלפת
הלמה עיצבנה אותי
:rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני דווקא אהבתי את הלמה.........
תודה חבר'ה!!!! :D :D :D :D :D
תודה טי טי מאן!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
יצא פצצה אחי...
קבל ח"ח טי טי מאן...
ד"א
לא רוצה להכביד
אבל בראש שלך לעשות לי גם חתימה [ טי טי מאן ?] |
|
|
| DjChook |
אני חושב שמה שאורן התכוון זה שהתמונה המקורית שעליה הולבש הטקסט היא קבועה,
למרות שאורן, אני לא בטוח
יכול להיות שהוא הוסיף את שורת העיגולים או משהו
בכל מקרה, יצא יפה מאד ומה זה משנה איך |
|
|
| Flotser |
תתחדש!
יצא ממש יפה במיוחד החתימה! |
|
|
|
|