return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
check out my new sig+avatar!!!!
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
תודה רבה ל
TTman
שהכין לי את שניהם!!!!

נו מה אתם אומרים??
Rising
חוץ מהטקסט בחתימה אני לא רואה שבוצעה כאן ממש עבודה ..(סליחה כן?)... אבל נראה טוב :)

תתחדש!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Rising
חוץ מהטקסט בחתימה אני לא רואה שבוצעה כאן ממש עבודה ..(סליחה כן?)... אבל נראה טוב :)

תתחדש!


מה זאת אומרת?
פרט, הסבר........
NyKoN
יפה מאוד

אורן אתה מקנא?
יש לך מתחרה עכשיו?
חחחח
:D
Sniper
אחי תחדש זה באמת מדהים אהבתי!!!
Hell_Copter
כמו שאמרתי לך קודם... יצא בסט
תתחדש
כל הכבוד לטי טי מאן
TinkerbeL
תתחדש
נורא יפה

טוב באמת שהחלפת
הלמה עיצבנה אותי
:rolleyes:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
תתחדש
נורא יפה

טוב באמת שהחלפת
הלמה עיצבנה אותי
:rolleyes:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני דווקא אהבתי את הלמה.........


תודה חבר'ה!!!! :D :D :D :D :D

תודה טי טי מאן!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
TTman
חפיף אחי

תהנה
KrazyDJs
יצא פצצה אחי...

קבל ח"ח טי טי מאן...

ד"א
לא רוצה להכביד
אבל בראש שלך לעשות לי גם חתימה [ טי טי מאן ?]

DjChook
אני חושב שמה שאורן התכוון זה שהתמונה המקורית שעליה הולבש הטקסט היא קבועה,
למרות שאורן, אני לא בטוח

יכול להיות שהוא הוסיף את שורת העיגולים או משהו

בכל מקרה, יצא יפה מאד ומה זה משנה איך
Flotser
תתחדש!

יצא ממש יפה במיוחד החתימה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement