return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Extrema Outdoor 2003
View this Thread in Original format
Djeebie


Datum: 19 July 2003
Plaats: Aquabest, Best
URL: http://www.extrema.nl
Prijs: €45.-

Line up Extrema Outdoor 2003

Mixed

Jamie Anderson (UK) / Matthew Dekay / James Holden (UK) / Jack de Marseille (FR) / Felix da Housecat (USA) / Eric de Man / Barth Hendrix / Ferry Corsten


Techno

Monika Kruse (GER) / Secret Cinema (live) / Billy Nasty (UK) / Lady Aïda / Montana / John Tomas (FR) / Technasia (Live) (UK) / Gideon (Live) / Edwin Bazen


FutureFunk

Tom Middleton (UK) / Gene Farris (USA) / Laidback Luke / Derrick Carter (USA) / Victor Coral / Barth Hendrix / Ryan Dent (SA) / Benny Rodrigues / Mc Lex Empress


Earth

Andy Jarrod (UK) / Lexicon Avenue (Live) (UK) / Bart van Wissen / Per / Greed (Live) (CH) / Lemon 8 / Benoit / Jimmy van M (USA)


Kremlin

Bart Maes / Remy / Astrid / Christopher Lawrence (USA) / Lucien Foort / Don Diablo / Pako en Frederik (Live) (B) / Guy Ornadel (UK) / Mc Stretch


X-clusive

Joost van Bellen / Koenie / Quinten de Rozario en Jessie K / E.S.I.T. / Tony Thomas (UK) / Penotties / Dwin / Victor Coral


Supernatural

Funkubine / Svendex / Easy Aloha's / Buscemi (B) / Porn Brothers / Mc Jeff


Voor de achtste keer zal Extrema Outdoor op zaterdag 19 juli 2003 aan de prachtige recreatieplas Aquabest bij Eindhoven plaatsvinden. Net als vorig jaar zullen er niet meer dan 15.000 tickets verkocht worden om de gezellige en intieme sfeer van Extrema Outdoor te garanderen. De euro maakt alles erg duur en daarom zal Extrema dit jaar een minieme prijsverhoging op het ticket doorvoeren. De prijs zal inclusief alle fee‘s € 45,- gaan kosten. Dit is € 1,40 duurder dan vorig jaar.

De line up is, zoals van Extrema Outdoor gewend, erg vooruitstrevend en zet zich volledig af tegen de ‘Grote namen, Groot Geld, Hypethiek’. Om verder te ‘staten’ en de diepgaande visie uit te dragen is Extrema de samenwerking aangegaan met Earth, Reactor, Kremlin en Supernatural.

De eerste 1000 ticketkopers (uitverkocht) ontvangen een door Matthew Dekay gecompileerde festival cd. Het album bevat tracks van hemzelf en ander nieuw, aanstormend talent uit ons eigen land. Het is een echte, groovy ‘n sexy sounds luister-cd met een tijdloos karakter.
magrec
Ik ben blut kan ff geen kaartjes kopen, hoop dat het niet te snel uitverkocht raakt...

Future funk, earth en kremlin stage zijn zeer :tongue2
Leander
Jemig de pemig!

Dat is een zeer respectabele line-up :tongue3

Ben vooral zeer benieuwd naar Monika Kruse, die heeft recent een paar ontzettend goede platen gemaakt. En dan bedoel ik ook ECHT goed! :crazy:
Ik zat al te hopen dat ik haar dit jaar nog ergens live zou mogen meemaken....
-TAIS-
Hier ben ik dus zeker weer bij he! Maandag ff kaartjes halen, want die CD van Dekay wil ik ook! :)
basd
Erg jammer, maar dan ben ik nog van de Zweedse natuur aan het genieten.. Anders had het zeker een optie geweest, lekkere line-up zeg !
Six4Eight
Ben er absoluut bij !
mantisnl
wahoe, phatte line-up!
ik zal mn kaartje zeer spoedig hebben:D
!_PeTrUs_!
Vorig jaar was het nabij perfectie! Mooi hoteletje naderhand, perfect! Ik hoop er ook dit keer weer bij te zijn.
-TAIS-
De kaartjes zijn binnen! Helaas was de CD van Dekay al op, maar die gozer hier bij Twist & Shout had nog 2 cdtjes van 2001 liggen, dus heb die er maar bij gehad (komt mooi uit, want in 2001 had ik de kaartjes bij Ticketservice/box gehaald, dus die CD had ik nog niet ;))
raoel
Ik ben dan op vakantie, maar was anders waarschijnlijk niet gegaan.

Want de muziek trekt me niet echt, toch zou ik er graag een keer heen gaan omdat de sfeer op extrema wel super is altijd als ik de verhalen moet geloven.
De mensen die op extrema zijn geweest zeggen dat daar de meest relaxte sfeer van hangt van alle feesten waar ze geweest zijn.

Brabantse gemoedelijkheid heh ;)

Ding Chavez
Hmm heb hier denk ik overheen gekeken, maar wat een line-up :eyes: :eyes:
Helaas ben ook ik dan op vakantie :/
Sabina
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Vorig jaar was het nabij perfectie! Mooi hoteletje naderhand, perfect! Ik hoop er ook dit keer weer bij te zijn.


Alleen jammer van het weer en de auto toen he ;)

Heb weer eens vrijkaartjes gewonnen dus hier zijn we zeker weer van de partij :D

Hopelijk lekker in het zonnetje :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement