|
Bester Avatar? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Stiffmaster |
| omfg:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| cozim |
| for those who live near france, you may be able to receive our national channel M6 over hertzian waves, you can see her playing in Smallville every saturday evening (20:50), henceforth at a rate of 3 episodes per saturday |
|
|
| MYSTERO |
| mmhh die is ja geil |
|
|
| vandit_freak |
| quote: | Originally posted by cozim
Und von meinem =)) ?
<= 1/2 chinese, 1/2 dutch :eyes: |
yummy :) |
|
|
| Overseas |
| meiner hat am meisten mit Trance zu tun :) |
|
|
| NetX |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
...für alle GTA Frauen. :p |
bei mir hat sich frau damals auch informiert - wer das denn sei :)
Allerdings war das damals, als wir uns für die LFA 2002 mit pics reingestellt haben und von Drizzt so ein Babyblaues drin war (oder erinnere ich mich da falsch ;) ) |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by cozim
|
THIS is the best Signature I have ever SEEN!!! :D (ok, from content...) |
|
|
| cozim |
| quote: | Originally posted by TranceRulez
THIS is the best Signature I have ever SEEN!!! :D (ok, from content...) |
thanx =) but lots of hardtrance/acid author are still missing due to the lack of space ;) i chose the oldest and the most prolific ones(the older the better, especially when we talk about maydays... (currently listening to marusha - live @ mayday 1995, raaah that one is one of the best :wtf: it's a pity i don't have the playlist) )
i like hardtrance+acid, but it doesn't exist any more :( (one of the best : Eve Records n°13 - 1997) |
|
|
| fate |
| quote: | Originally posted by TranceRulez
<<<<<<<<<<<-------------- witzigster! |
hrhr, den hab ich mir auch gleich ma zwischengespeichert....aber keine angst ich bleib bei meinem :toothless |
|
|
| vandit_freak |
| Weiß einer gute I-Net Sites mit Archiven für Sigs und Avatars??? |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| Ja! Hier! ;) |
|
|
| vandit_freak |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
Ja! Hier! ;) |
thx...aber ich meinte jetzt mal von den ganzen TA-Forum-eigenen Standard-Avatars mal abgesehen |
|
|
|
|