return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Mark van Dale weet t niet (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Pjotr G
Respect naar de mannen die t echt bouwen. En grote "boe" naar de mannen die met de eer wandelen.

Da's gewoon uit puur commercieel oogpunt natuurlijk... zou ik ook doen... Mark is bekend van het draaien... met zijn naam erop worden er meer platen verkocht, en verdient Enrico er dus meer aan... Geef 'm es ongelijk...

[edit] btw TranceZoner, volgens mij heeftie je gewoon in de zeik genomen ;) [/edit]
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
[edit] btw TranceZoner, volgens mij heeftie je gewoon in de zeik genomen ;) [/edit]


Zelfs door Mark van Dale wordt onze laterzzzzzzzz de paterzzzzzzz in de maling genomen :D :D :D
moogwai
quote:
Originally posted by -TAIS-
Idd, DJ Enrico en de Dubfoundation zitten achter de producties van MvD. Check anders hier ff, staat een interview met MvD van een paar dagen terug: http://www.clubcharts.nl/interviews.php/19

Daar antwoord hij zelf ook dit over het produceren:


idd.. ik heb nog een mpeg van toen TMF Club Delicous een keer bij Mark van Dale een avondje mee keek. Gingen ze ook ff naar de studio en toen zat Mark ook al te vertellen dat "de jongens" altijd wel leuke muziek zaten te produceren :)


quote:
Originally posted by Pjotr G
ik vind dat soort dingen zelf wel boeiend....als je platen uitbrengt met je naam erop en als je er iets over vraagt is het " met synthersizers enzo" gemaakt. Kijk, dat je een studiomaatje hebt die meer interesse heeft in de technische kant en dat dus beter beheerst kan ik me nog voorstellen (hoewel ik t dan lam vind dat die plaat op iemand anders' naam komt te staan), maar de complete desinteresse in productie is voor mij n complete afknapper.
50-50 ja natuurlijk hij wandelt de studio af en toe binnen en wil graag ff de eindmix horen voordat ie gesneden wordt. DJ Jean syndroom zullen we maar zeggen.
Bij dance productie gaan de ideeen en de uitvoering daarvan dermate hand-in-hand dat ik zo'n samenwerkingsverhalen een aanfluiting vind. Dance muziek ideeen schrijf je niet uit op noten papier.

Respect naar de mannen die t echt bouwen. En grote "boe" naar de mannen die met de eer wandelen.


Dit geld voor de meest duo's.. Johan Gielen kan volgens mij ook echt niks zelfs want Sven Maes doet al het "produce" gedeelte. En voor Benno de Goeij geldt hezelfd bij Rank 1, Piet Bervoets geeft alleen maar "feedback".

Niks tegen die jongens trouwens, want ik denk dat juist door het duo zijn wat extra's hebben en dus succes hebben.
jploveparade
Roddels.. heerlijk! ;)

Mark van Dale heeft veel succes bij de vrouwtjes omdat hij nu eenmaal wel de G-Spot kan vinden :D
TranceZoner
quote:
Originally posted by jploveparade
Roddels.. heerlijk! ;)

Mark van Dale heeft veel succes bij de vrouwtjes omdat hij nu eenmaal wel de G-Spot kan vinden :D


aiaiaia :D:D
en een vette knipoog;)
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by TranceZoner
alhoewel ik wel ergens me rijbewijs verloren ben..:( :( :( :D :toothless

Laterzzzzzzzzz


en ik maar denken dat je 14 was
Switch
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
en ik maar denken dat je 14 was


zijn skelter-rijbewijs natuurlijk :D
TranceZoner
quote:
Originally posted by Switch
zijn skelter-rijbewijs natuurlijk :D



Jaloers? En sinds wanneer heb je een rijbewijs nodig voor een skelter??? Waar woon jij?? Heb jij m ook al??:haha: :haha: :haha: :haha: :o
DjRV
mark houdt nog wellus van een snoepie tijdens het uitgaan dus kan me voorstellen datie zegt weet ik veel als jij moeilijk begint te meuken over software gezeik op een party.
Biohazard
Mark werd gisteren ook afgezeken in MTV dance :D

Kakao
Haha, ja dat was echt het mooiste :haha:
Werd hij ff voor lul gezet zeg.
arjoderoon
quote:
Originally posted by DjRV
mark houdt nog wellus van een snoepie tijdens het uitgaan dus kan me voorstellen datie zegt weet ik veel als jij moeilijk begint te meuken over software gezeik op een party.


wat een heerlijke opmerking.. houdt wel van een snoepje :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement