return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Mark van Dale weet t niet
View this Thread in Original format
TranceZoner
Zoals een paar mensjes wel weten draaiden Johan Gielen en Mark van Dale gister bij ons in een lokaal klubje genaamd 'The Palace', toen Johan aan t draaien waz, kwam Mark ook nog ff kijken (want hij was al geweest) en ik ging vervolgens naar mark toe en vroeg hem waarmee hij zijn tracks produceert, omdat hij 2 nieuwe tracks van zich zelf liet horen.. Ik had dit op een papiertje gezet: 'Cubase? Reason? Logic? Cakewalk?' waarop hij antwoordt en op t papiertje neerzet: 'Antw: Weet ik Veel!'

VAAAG!! Volgens mij zit hij gewoon slap te ouwehoeren, of hij weet t echt niet, wat ik me niet voor kan stellen, maarjah..

Gielen draaide wel tof, maar niet op zijn best denk ik en het was wel een puik avondje, alhoewel ik wel ergens me rijbewijs verloren ben..:( :( :( :D :toothless

Laterzzzzzzzzz
Cosmic Guy
Mark van Dale......dat zegt toch al genoeg....
TranceZoner
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Mark van Dale......dat zegt toch al genoeg....

WHAHAHHHAAH enigszins heb je wel gelijk natuurlijk :D:D

Fruityloops voor hem :D:D:D
MaGiK54
Dank je wel voor deze info, mijn leven is weer een klein beetje verrijkt.

En nu laterzzzzzzzz de Paterzzzzzzzzzzzzzzz.
franzelare
dit valt duidelijk onder het kopje "en wat moet ik met deze informatie"

zal hem het vanavond ook eens vragen als ik hem spreek kijken wat hij zegt :D
Biohazard
Deze thread slaat als een lul op en drumstel met een KUT geluid :P

Mark van Dale maakt zijn eigen tracks niet eens, daar heeft een hij iemand anders voor, hij mixt de tracks alleen af.
magrec
Vraag het es aan erik de koning zou ik zeggen.
Die maakt de mvd plaatjes ;)
-TAIS-
quote:
Originally posted by magrec
Vraag het es aan erik de koning zou ik zeggen.
Die maakt de mvd plaatjes ;)

Idd, DJ Enrico en de Dubfoundation zitten achter de producties van MvD. Check anders hier ff, staat een interview met MvD van een paar dagen terug: http://www.clubcharts.nl/interviews.php/19

Daar antwoord hij zelf ook dit over het produceren:

quote:

Met wat voor apparatuur of software maken jullie je platen?
Sowieso met Cubase en verschillende instrumenten, zoals synthersisers, maar de exacte benamingen weet ik niet. Erik is de technische man en ik van de muzikale ideeën. Erik en ik zijn goed op elkaar ingespeeld. Als ik een idee heb, weet Erik precies dát te produceren, wat ik in mijn hoofd had. De verdeling is dus echt fifty-fifty.

Bron: Clubcharts.nl
Dj Odelpha
ik weet t ook niet, zo neukent wat?
total woot
Tjongejonge...

Deze thread maakt imo direct n goede kans voor:"de meest nutteloze thread van 2003"

De mazzel

Teknikol
:confused:
Pjotr G
ik vind dat soort dingen zelf wel boeiend....als je platen uitbrengt met je naam erop en als je er iets over vraagt is het " met synthersizers enzo" gemaakt. Kijk, dat je een studiomaatje hebt die meer interesse heeft in de technische kant en dat dus beter beheerst kan ik me nog voorstellen (hoewel ik t dan lam vind dat die plaat op iemand anders' naam komt te staan), maar de complete desinteresse in productie is voor mij n complete afknapper.
50-50 ja natuurlijk hij wandelt de studio af en toe binnen en wil graag ff de eindmix horen voordat ie gesneden wordt. DJ Jean syndroom zullen we maar zeggen.
Bij dance productie gaan de ideeen en de uitvoering daarvan dermate hand-in-hand dat ik zo'n samenwerkingsverhalen een aanfluiting vind. Dance muziek ideeen schrijf je niet uit op noten papier.

Respect naar de mannen die t echt bouwen. En grote "boe" naar de mannen die met de eer wandelen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement