return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
בומבמלה 2003!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
itamarsan
כן כן חבר'יה אני פשוט הייתי חיייב אבל חייב לפתוח טר'יד על זההה
מה אני אגיד לכם דבר ראשון מי שאוהב את הקטע של השנטיות הוא היה נהנה אחושילינג
אני נהנתי בטירוףףףףף עשינו שגעונות והיה מטורףףףף
פשוטטט ענקקקקק
האנרגיות שעפו זה היה דבר מדהיייםם
לא הייתי שם מהתחלה אלה נסעתי ביום שישי ב10 בערב ומאז התחלתי להנווות ולא נחנו לרגעעע
וכרגע אני שפוךך אני יספר לכם עוד בהמשךךךך
ומשפטטט בן זונה שלמדתיי שםםםם:
תנו חיבוקקקק לאיש הדלוקקקקקקתנוו חיבוקקקקקקק לאיש הדלוקקקקקקקקק
תחשבו עעל זההההה!!!!!!
Hell_Copter
המשפט ידוע ברבים...
שמח שנהנית....
DJ-Kreing^^
ווווווווווואי איך אני מקנא בך אחי...
הייתי אמור להיות ששם גם, אבל בגלל שהיו לי קצת בעיות בבית לא יכולתי לנסוע
:whip: :whip: :whip:

חברים שלי נסעו, חחח
איזה צחוקים איתם אבל, הם כאלה מפגרים
לאחד מהם נאבד הארנק והם נשארו שם בלי כסף בלי אוכל, חסרי כל.
קיצר הם כזה מתקשרים אלי ועושים איבדנו את כל הכסף נשאר ונשארו רק חמישים שקל ואיןלנואיך לחזור הביתה.
אז אני עושה לה כזה טוב לפחות תקנו אוכל במה שנשאר
אז הם עושים כבר לא נשאר, קנינו בזה נרגילה טבק וגחלים
חחחחח
איזה אוטיסטים, והם אומרים שהם עשו עיסקה טובה
בטח סובלים שם ממנת יתר, קיצר חבר שלי לקח כסף מההורים שלהם ונסע להציל אותם היום בבוקר
כי נסיעה משם לקיבוץ זה איזה 150 שקל לאחד
:disbelief
צחוקים...

קיצר איך היה אחי? ספר קצת
Shahar
חח אחי העיקר נהנית!!
Rising
העיקר שאתה שמח גבר...:)
Flotser
שמח שנהינית אחי, אני מת כבר שתספר מה היה שמה
Tarantula
וואוווווו.....
מגניב לך:)

ספר ספר ספר ספר איך היה
KrazyDJs
וואלה שמח שנהנהת גבר...
רק תספר לנו לפחות איך היה

חבר שלי סיפר לי שהיה סבבות שם...
itamarsan
אוקיי חבר'יה בקיצצררר הגעתי לשםםם אני מגיעהה נפגשתי עם חברים שלי סבבבבה
בקיצר אנחנו הולכים לאוהל של חבר שלייי
נישבע לכם לא היה אפשר להגיע לאוהל שלו מרוב כמויות האוהליםם
שהיו שם שמעתי משמועות שרצו במקום שהיו שם קרוב ל50 אלף איש ביום שישי בערב שהגעתי
בקיצר כול יום היתה מסיבה פסיכודאליית עצבנייית מביאה בראש ואחר כךך
וככה גם ביום שישי
בקיצר אחרי המסיבה ככה ב3 לפנות בוקררר
הלכנו לעשות אני ועד חבר שני חברים מדיטציייה ליד הים וזה היה פשוט אדירררר אחר כך ישבנו על צ'אי(מי שלא יודע זה תה הודי על בסיס חלב משהו חזקק בטירוףף) וככה הלכנו לישוןןן
אממ ביום שבת הלכתי לכמה הרצאות על מדיטאציאות
רוחניות וזגיות משהו זה בסט של החייים
הכרית שם מישהו רסתמןןןןןן מי גנואה מה זה בן אדם אחלההה
וכול פעם הלכתי לשתות צ'אי זה היה כזה דבר טווב אבל לא שתיתי יותר מידי כי זה הביא בחילללה
בקיצור בלילה היתה הופעה של ניקמת הטרקור נחמד היה ואחר כך עוד פעם הלכנו להיתפרק בפסיכודאלי
היה טוב וקניתי שרוואל ב20 שקל ושני צמידים ב15
אמממממ בלילה האחרון נישארנו עד הזריחה ישבתי עם מישהי שהכרתי וראינו את הזריחה היה כזה דבר עצבניייי
עוד משהווו :היו שםם כאלו שעושים ציורי גוףףף וזה היה דבר מדהים בנות היו הולכות או ערומות או רק עם חוטיני וציור עצבני על כול הגוף משהו חזקק ביותררר זההה
בסך הכולל היה משהו בסטטט של החיים אני לא מצטער על זה שחבר שלי שכנע אותיייי לבוא היה ממש אבל מממש מרגיעהה וטובבב
eXeTik
אמרו לי הלכו שם גניבות חבל"ז...!!!

itamarsan
לא יודע אחיייי אני השארתי את הכול פתוח ולא גנבו לי כלוםם ברוךך השםםםםם
Flotser
ואלה היה שמה פסיכודאלי גם?
שווה

בכלל שווה

טוב שנהנת
:wtf: ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement