|
DJ Tiësto ft Skin - Ten
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
herrejävlar vilken grotesk röst hon har!!
Mina öron jisses :nervous:
Om detta är tiesto så kan jag inte göra annat än gratulera till en skitlåt :) |
|
|
| reveal |
| jag gillade inte heller den speciellt mkt... fast det är många som säger att den är skitbra, jag förstår inte riktigt varför... |
|
|
| Mirv0 |
| :eek: :nervous: :eek: |
|
|
| zamson |
| tycker build-upen e skön - lite mörk för o vara tiesto kanske...men vocalsen e ju horibla |
|
|
| RebeL9 |
| oj vad hände med mina tecken åäö |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by RebeL9
oj vad hände med mina tecken åäö |
de ser bra ut, och det gjorde de i ditt första inlägg också :) |
|
|
| Aendy |
| De usla vocalsen kan ju bero på det faktum att det är live sångpålägg? |
|
|
| robstar |
Sämsta jävla låten ja hört!
Va fan skriker publiken åt?
Gillar dom den lr lider dom? :conf: |
|
|
| ShyTrance |
Jag gillade den här låten
förrrutom dom usla vocalsen
o så skriker hon så mkt att man inte kan höra låten bra, måste få höra låten me bra kvalitet...
men jag tyckte om låten....:eyes: |
|
|
| [nils] |
ja tycker den e helt ok! :p
melodin är så jiddra grym! dock så kompenserar hennes röst inte allt... hade hon tagit de lite mer lugnt me gapandet så, fast lätt en bra låt :) kan knappt vänta på "Tiesto ft Skin - Ten [instrumenal mix]" !!! :stongue:
^^Skin [från Skunk Anansie]-- hon ser juh rentutav äcklig ut! :eek: :eek:
"WOW She's butt ugly :)" |
|
|
| dj_hysterix |
| låten var helt okey..men hennes röst är cp :rolleyes: |
|
|
|
|