return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
DJ Tiësto ft Skin - Ten
View this Thread in Original format
reveal
ladda hem
RebeL9
herrejävlar vilken grotesk röst hon har!!
Mina öron jisses :nervous:
Om detta är tiesto så kan jag inte göra annat än gratulera till en skitlåt :)
reveal
jag gillade inte heller den speciellt mkt... fast det är många som säger att den är skitbra, jag förstår inte riktigt varför...
Mirv0
:eek: :nervous: :eek:
zamson
tycker build-upen e skön - lite mörk för o vara tiesto kanske...men vocalsen e ju horibla
RebeL9
oj vad hände med mina tecken åäö
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
oj vad hände med mina tecken åäö


de ser bra ut, och det gjorde de i ditt första inlägg också :)
Aendy
De usla vocalsen kan ju bero på det faktum att det är live sångpålägg?
robstar
Sämsta jävla låten ja hört!
Va fan skriker publiken åt?
Gillar dom den lr lider dom? :conf:
ShyTrance
Jag gillade den här låten
förrrutom dom usla vocalsen
o så skriker hon så mkt att man inte kan höra låten bra, måste få höra låten me bra kvalitet...
men jag tyckte om låten....:eyes:

[nils]
ja tycker den e helt ok! :p
melodin är så jiddra grym! dock så kompenserar hennes röst inte allt... hade hon tagit de lite mer lugnt me gapandet så, fast lätt en bra låt :) kan knappt vänta på "Tiesto ft Skin - Ten [instrumenal mix]" !!! :stongue:


^^Skin [från Skunk Anansie]-- hon ser juh rentutav äcklig ut! :eek: :eek:
"WOW She's butt ugly :)"
dj_hysterix
låten var helt okey..men hennes röst är cp :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement