|
Zaterdag DJ Tiesto @ Radio 538
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hey TA's,
A.s. zaterdag in de Partynight op Radio 538 de set van DJ Tiesto Live vanuit de /Eau in Den Haag! En wel van 03.00 tot 05.00 uur!
Wie wil dit opnemen???
Aangezien we zelf op dat moment in Kremlin staan te genieten van de sounds van Scott Bond, kunnen we het zelf niet opnemen....
Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
www.Nila.nl |
|
|
| Akira |
maak je niet druk....
deze set zullen vast genoeg mensen opnemen en binnen no time is hij helemaal verspreid over WWW |
|
|
| Dj Lex |
| Ja dat weet je inmiddels toch wel, dat is de volgende dag na de uitzending al op RMF te vinden. |
|
|
| Mr-Burns |
Cool, maar hoe zou dat moeten?
Direct je versterker aansluiten op de ingang van je pc?
Of opnemen op minidisc, en dan naar de pc?
Zal eens wat proberen... |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Mr-Burns
Cool, maar hoe zou dat moeten?
Direct je versterker aansluiten op de ingang van je pc?
Of opnemen op minidisc, en dan naar de pc?
Zal eens wat proberen... |
volgens mij is het gewoon meteen op de pc zetten....maar ja dar weet ik niet zeker hoor:o |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
volgens mij is het gewoon meteen op de pc zetten....maar ja dar weet ik niet zeker hoor:o |
ja met 1 of ander progje, ik geloof cool edit pro ofzo, maar weet het niet zeker. Henkie weet dat wel |
|
|
| Mr-Burns |
Ik heb Sonic Foundry Acid Pro, daarmee kan het.
Ik hoop dat t dus gaat lukken... |
|
|
| Ding Chavez |
| Acid is een loop-based music mix programma, een soort beter versie van magix music maker... Om op te nemen kun je dan beter Sound Forge van Sonic Foundry gebruiken, dat is een echte wave-editor. |
|
|
| buster |
of gewoon zelf naar de EAU gaan en flink feesten..
oooo here we come...
tot vanavond.. |
|
|
| Mr-Burns |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Acid is een loop-based music mix programma, een soort beter versie van magix music maker... Om op te nemen kun je dan beter Sound Forge van Sonic Foundry gebruiken, dat is een echte wave-editor. |
Ben nu sound forge aan het dowloaden, is helaas wel een demo, hoop dat t hier mee lukt.
Met acid wil het ook wel, alleen krijg ik wel wat ruis. Het moet beter kunnen. |
|
|
| moogwai |
Ik ken zoiezo twee mensen die altijd de partynight opnemen :)
Maar deze set zal zeker volgende week al op raremusicfinder.com staan (en zeker Tiesto's sets...want die verzamelt Snuggle) |
|
|
| Divine9 |
De set was echt master!!
Ik ben hem vanacht speciaal gaan luisteren, hij begon niet om 3 uur maar rond 10 over half 4. (hij was te laat ofzo ;p)
Beetje trage start in het begin maar hoe verder de mix vorderde hoe beter ie werd. Jammer genoeg moest ie er na ongeveer 1uur & 40min mee kappen en nam marc van dale het over.
Ik had liever gehad dat ie nog 20min doorgegaan was ofzo want hij was echt STRAK bezig.
Anyways, ik hoop dat ie snel op 't i-net verschijnd :)) |
|
|
|
|