return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Godskitchen Global Gathering LineUp (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag har en bättre plan :) Jag sover gratis hos min moster utanför London.....om man åker från Skavsta med Ryan air så kostar tur och retur till london 800:- om man åker på dagen och 400:- om man åker jätteitidgt på morgonen....you heard me...400:- :) kollade idag..har åkt för 700:- tur och retur ett par gånger förut....riktigt najs...

inträde och bussresa
+ vatten (:p) 1000:-
Boende 0:-
resa 800:-

kommer nog undan med 2000:- :) cooool

får man följa med? låter trevligt med "kennys tranceresor" ju :p
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
får man följa med? låter trevligt med "kennys tranceresor" ju :p

hehe vi kan åka hela SWETA ;) fast alla kan inte bo hos moster :p

men detta krockar tydligen med en annan pryl som händer här i sverige dock...så jag kan nog inte åka tyvärr :( får planera om...
WhiteRussian
Busspaket inkl. biljett är nu släppta!

På fredag köper jag och Singularity lätt våra... GRYMT! :eyes: :eyes:

"The best night of the year and quite probably the best night of your life Global Gathering 2003 its here. Will you be?"

I soooo ing will! ;)
Amnezia
aha du ska dit asså????

va kostar ett sånt paket???

checka på den där sidan travel va den nu hette....verkade ju stabilt...då vet man iaf att man kommer dit å tebax så man inte behöver oroa sigom d...

står fortf mellan detta å ML:eyespop:
Mr Musse
Jag o en polare var på Summer Sound System förra året o vi flög ner till London med Ryan air för 800 kr t/r...vi bodde i London o åkte buss upp till evenemanget....BF = buss till stället...jag kan rekommendera en tripp till England.....det var helt sjukt grymt bra....
Amnezia
england verkar grymt,men oxå grymt dyrt..me ryan air så hamnar man ju på en flygplats ute i skogen typ ju..hört att d e asdyrt å ta sig in till london därifrån.???

men vill till Gk GG sjukt mkt..

synd att det itne blir något Summer sound system i år:( :( satsar på flera lite mindre partyn istället....doh:whip: :whip:
impulze
Godskitchen GG är nog det som lockar mig mest i sommar, har ingen bekant som har råd/tid att åka :( är det möjligtvis någon här som BESTÄMT sig och är 100 på att kunna åka? skulle vara nice att ha sällskap + träffa nya TA's ;)
Amnezia
ja 1 fast där e listan slut oxå...min polare drog sig ur så e bara jag kvar som vil ldit...

har i princip checkat allt..finns flyg me ryan lör morgon å sön förmiddag hem....ca1500 för 2st t/r
bussar till partyt å allt..

fattas bara ett gäng å åka me..
men verkar va inställda på mysteryland å verkar bli d för mig me om inte nåra ändrar sig för GK GG...:rolleyes:
WhiteRussian
Jag och Singularity plus lillbrorsan om han har kosing ska dit.

Har köpt och pröjsat buss+biljett.

Men vi ska inte bara dra morgonen det är och hem på kvällen, utan vara i London några dagar också, måste juh hinna med Camden Town och Peach också, :)

Så vi åker nog på fredag morgon och tidigast hem på måndag eftermiddag.
Amnezia
k det finns folk som ska dit asså...
hum men får se om man kan få ihop nåra som åker på samma sätt som jag tänkt...visst vore d najz å va en vecka i london typ...många skivbutiker jag vill rensa på tolvor men då hade resan blivit 4 ggr dyrare tyvärr tillåter inte ekonomin det...

mjz
är inte säker på om jag ska dit, hade tänkt åka på GG iår, gjorde ju inte det förra året, verkar inte som nån kompis är sugen på att hänga med tyvärr... måste skaffa fler vänner med lite musiksmak... ;)

hmm... kostar 650 spänn för mig att flyga med ryan air tur och retur... vad kan det kosta att ta sig till och från GG sen då?
Amnezia
till å från standstedt - London ca 250-300:-

sen specialbuss till Gk minns inte priset men typ 500 t/r kanske...
inte dyrare iaf...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement