|
Godskitchen Global Gathering LineUp
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
Woho äntligen börjar det komma info om de stora sommarfestivalerna..
lineup å lite info om en av de allra största...
smaka på den här...:eyes: :eyes:
Godskitchen arena:
Tiesto
Fergie
Armin :D
Jules ;)
Ferry Corsten ;)
Tall Paul :)
Marco V :cool:
MIKE PUSH LIVE
Misstress B
Jon o Bir
Gallery
X- Press 2
Tall Paul ;)
Sis Bliss :eyespop:
00 Flemming :cool:
Guy Ornadel
Scot Project
Chris Lawrence
John Kelly
Medicine8 LIVE
Lange
Pulser
Global:
Carl Cox :eyespop:
Rich Hawtin
John Wink
Adam Beyer
Sunny D:
Lab4 :cool:
Lashes :eyespop:
Farley :cool:
Tissera
K90
Jez and *******
Rafferty
Ian M :cool:
BK
Kershaw
Karim
Ilogik
Babs:
Sanchez
Morillo :eyespop:
Bob Sinlcar
Junior Jaxk
Kid Creme
James Algate
Bedrock:
Diggers
Lawler
Nick Warren :eek:
Futureshock ;)
Burridge
Drum and bass arena ->>ingen info
bora bora arena ->>ingen info
26th July
4pm- 7am
Long Marsten Airfield
£45 + BF.
fuunderar starkt på detta...men vill se lineupen för Summer sound system först.....weeeeee:tongue3 |
|
|
| Sand Leaper |
Ser bra ut dette,men syns at Godskitchen safer i det meste laget.Er nesten ingen variasjon i trance lineupen fra ifjor.Men fett blir det nok uansett,spesielt med alle de arenaene.Men jeg syns ikke det slår line upen til Nature One 2003 i Tyskland:
Friday (August 1st)
DJs:
Paul van Dyk (Berlin)
Sven Väth (Frankfurt)
Chris Liebing (Frankfurt)
Rush (Chicago)
Blank & Jones (Cologne)
Boris Dlugosch (Hamburg)
Phil Fuldner (Ruhr Area)
Diego (Bern)
Moguai (Ruhr Area)
Phoneheads (Düsseldorf)
Cosmic Gate (Duisburg)
Frank Lorber (Frankfurt)
Dan Reeves (Berlin)
Toni Rios (Frankfurt)
Karotte (Hamburg)
Cess (Frankfurt)
Meat (Frankfurt)
Jef K (Paris)
DJ Refresh (Zürich)
DJ China (Lissabon)
DJ Tyson (Eindhoven)
DJ Anx (Frankfurt)
Oldcut (Groovalistic)
Live Acts:
The Advent (London)
Sono (Hamburg)
Technasia (Paris / Hong Kong)
Lexy & K-Paul (Berlin)
Richard Bartz (München)
Justin Berkovi (London)
Voltage (Eindhoven)
NatureOne Inc.
Milk & Sugar vs. Damien J.Carter feat. Angie Brown & 2kHz (München/London/Stockholm)
Saturday (August 2nd)
DJs:
Westbam (Berlin)
Adam Beyer (Stockholm)
Tomcraft (München)
Monika Kruse (Berlin)
Kai Tracid (Frankfurt)
Gayle San (London)
Eddie Amador (Chicago)
Dag (Frankfurt/Ibiza)
Marco Remus (Berlin)
Junior Sanchez (NYC)
Hakan Tanith BRX (Berlin)
Taucher (Rhein Main)
Jori Hulkkonen (Finnland)
Stanny Franssen (Brüssel)
Dumonde (Koblenz)
Renato Cohen (Sao Paulo)
Marco V (Amsterdam)
Ricardo Villalobos (Ibiza)
Funk D’Void (Barcelona)
Oliver Bondzio (Düsseldorf)
Tillmann Uhrmacher (Darmstadt)
Tobi Neumann (Berlin)
DJ Tosh & Atomic Hooligan(Berlin/London)
D. Diggler (Frankfurt)
Danilo Vigorito (Neapel)
Babor (Koblenz)
Andre Galluzzi (Berlin)
Davide Squillace (Neapel)
Paco Osuna (Barcelona)
Jan Liefhebber (Amsterdam)
Carlos Manaca (Lissabon)
DJ Christian Hühn & Buckel (Groovalistic)
DJ GID (Groovalistic)
M-Pire (Groovalistic)
Kommander Keen (Groovalistic)
Live Acts:
Hardfloor (Düsseldorf)
Tok Tok vs. Soffy O. (Berlin)
Paul Kalkbrenner (Berlin)
Anthony Rother (Frankfurt)
Codec & Flexor (Köln)
Voodoo & Serano feat. Sistem (Ibiza)
Legowelt (Den Haag)
Audiotechture (Ruhr Area)
Machomovers (Berlin)
Hakan Lidbo (Finnland)
Gush Collective (Düsseldorf)
Aquasky (London)
Jacek Sienkiewicz (Warschau)
Det blir en fin sommer i år også:crazy: |
|
|
| Amnezia |
håller med..nature one ser ut å bli tungt..
men är sällan nån variation på trance lineuperna..dom drar dit dom mest åtrovärda å kör...men finns så mkt annat än trance å lyssna å se på oxå ju...helt klart.....
är väl kanske inte så svårt iofs å gissa hur Gk SSS lr typ Dance Valley lineupen kommer se ut heller men iaf....
bra sommar blire garanterat......:eyespop: :crazy: :cool: :cool: |
|
|
| zamson |
| Godskitchen...galet skön lineup måste jag säga. Är det en festival?? |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by zamson
Godskitchen...galet skön lineup måste jag säga. Är det en festival?? |
yup en återkommande sommarfestival...ca 50 000 pers 8 arenor i form av gigantiska tält....
precis som Creamfields å Summer sound system tex..fast annat namn.....:cool: ;)
problemet e bara att england e så satans dyrt:whip: :whip: :whip: |
|
|
| WhiteRussian |
Ja!
Äntligen! Planen är utformad och klar!
Global Gathering igen, andra året i rad!
Å sen vidare till Nature One..är juh ändå helgen efter.
Ännu en schysst festivalsommar utanför pisslandet Sverige! :D |
|
|
| reveal |
där blev jag seriöst sugen på Godskitchen Global Gathering :D
WhiteRussian, du som var där förra året, vad uppskattar du att kalaset gick loss på? |
|
|
| lonne |
Skulle inte banga på att sticka dit. Dessvärre börjar min semester
först i augusti. Vilka namn, Armin, JOOF, M.I.K E., Marco-V,
Digweed, Nick Warren osv....ojoj. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Tiesto
Armin
Jules
Ferry Corsten
Marco
MIKE PUSH LIVE
Jon o Bir
00 Flemming
Guy Ornadel
Scot Project
Lange
Pulser
£45 + BF.
|
ööhhhhh.....öhhhhhh....öhhhh.......vad är BF? det där priset ser RÄTT så jävla sjysst ut...... |
|
|
| Amnezia |
[QUOTE]Originally posted by WhiteRussian
Ja!
Äntligen! Planen är utformad och klar!
Global Gathering igen, andra året i rad!
Å sen vidare till Nature One..är juh ändå helgen efter.
Ännu en schysst festivalsommar utanför pisslandet Sverige! :D [/QUOTE
sooft...d var på plats...fn missa ju d....var bara nåra klick ifrån att boka bilj å allt..men kompisen banga:whip: :whip:
var ju flera stora djs som sa d var den bästa festivalen förra sommaren.....doh!!
va gick resan på i sommras....??? |
|
|
| RebeL9 |
förra årets Godskitchen evenemang var ju tveklöst årets bästa.
Ser ännu bättre ut i år. FY FAN ASSÅ!
DÖÖÖÖÖÖR!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
MÅSTE TA MIG TILL GUDS KÖK!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ööhhhhh.....öhhhhhh....öhhhh.......vad är BF? det där priset ser RÄTT så jävla sjysst ut...... |
Bus Fare, e min gissning på att det är.
Tog buss från London förra året, då gick kalaset på 800-900 inklusive inträdet.
Flyg till London med SAS, 1800 T/R. Hotell tre nätter för 500 natten.
Blev en hel del, men det var lätt värt det, kör exakt samma race det här året, nån som vill haka på? ;) |
|
|
|
|