return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
SWETA Picknick 2003 - Våren e här (pg. 2)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by Smeagol

OM jag kommer tar jag med käglor, bollar, facklor knivar osv! :D

Just det, jag känner ju faktiskt Aendy åxå! Spelade i samma innebandylag. Fast han känner mig under CF... :)

FETT ME FETT mannen! det kommer förmodligen fler jonglörer och akrobat folk, så det kommer finnas mycket att lära :) vi kan poia fett....

Endre: Vad som är sommartrance är upp till var och en att avgöra :D
Endre

mmmmmmmm, Trance, Progressive, Ambient, Techno eller Drum'N'Bass? :D
mindshooter
åhme, asså jag menade inte vilka gengrer som är sommartrance och inte ;)

För mig är Solar stone - The calling, sommartrance medans
Jan Jonhston - Flesh, inte är det :p beror på vad jag får för känsla när jag lyssnar, om det är en sommrig känsla eller en mörkare vinterkänsla....
Endre

ah, fattar det.

York - Awakening, Rui Da Silva - Touch Me , fett med sommar och sensuell svett
Dioxys
york är verkligen sommar :)

on the beach, kan inte bli mer sommar än så :)
mindshooter
You got it :) verkar som att det finns ett starkt intresse för detta event....hoppas ni alla kan komma.....folk får nog ta med sig en och annan extra filt tror jag :) skitkul!!!
Vizay
om alla drar med sig en filt så kan det onekligen inte slå fel å bli för lite filtplats :p :D
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
om alla drar med sig en filt så kan det onekligen inte slå fel å bli för lite filtplats :p :D

har ju då bara liite smått problem med det eftersom jag inte bor i sthlm ;)

och förresten.. om man skall käka.. finns det typ mataffär och sånt i närheten eller nått?
har ju inte direkt tillgång till kylskåp eller så i lumpen och jag klarar knappast av att springa och vela runt i sthlm... hittar just nu typ till NK, Åhléns, pressbyrån vid plattan där jag träffade mind och vizay :) och till apoteket vid trappan ner mot mcdonalds där mot central station :)

behöver nog någorlunda hjälp med att hitta till stället också :)

fan då.. får ta och flytta till sthlm tror jag :)
mindshooter
några av er kan juh mötas upp vid plattan och ta sällskap ut kanske....jag är juh där från 1...kan möta upp folk vid halv 1 på plattan om det är svårt att hitta :)
Givetvis är filt inget krav...finns inga krav!!
dbl
kan ju komma typ när som helst... e ju ledig och har ju inte ett smack att göra på loggementet eller så, så halv 1 låter ju ganska bra :)

EDIT: jag tar med mig mina hypetraxx och scooter skivor :)
kan även ta med mig smurfhits och ronny & ragge.. och varför inte e-type medans jag ändå håller på :D :p :rolleyes:

Endre

vi kan väl alla mötas på plattan halv 1 och åka tillsammans. eller dom som kan och har lust.
Dioxys
quote:
Originally posted by Endre

vi kan väl alla mötas på plattan halv 1 och åka tillsammans. eller dom som kan och har lust.

det låter som en trevlig idé :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement