|
SWETA Picknick 2003 - Våren e här (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
Mind: hur många ere som kommer då ?
:) |
|
|
| mindshooter |
| ingen aning ;) du kan juh försöka räkna...några lär väl ta med sig en polare eller två kanske, vem vet..jag kommer dra dit lite annat kul folk oxå....lite tjejer kanske...en bristvara :p |
|
|
| Vizay |
finns ju då en viss risk att jag drar med mig min flicka å kanske nån mer polare å jag kan tänka mig att flera tänker likadant så de blir nog någrastycken :D
btw... någon måste ta med digitalkamera så vi kan ta ett skönt gruppfoto |
|
|
| Dioxys |
| hehe, joo det tror jag många gör :) mig inkluderat :) bra tänkt peter :) |
|
|
| dbl |
| jag tar inte med mig nån.. får sitta själv i utkanten av alla i min ensamhet och knapra på en skorpa *snyft* ;) |
|
|
| mindshooter |
ja dbl ingen vill ändå ha dig där....
Kamera är en bra idé som jag inte ens la upp för det tänkte jag skulle vara obligatoriskt :p
blir skitnajs det hära :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
jag tar inte med mig nån.. får sitta själv i utkanten av alla i min ensamhet och knapra på en skorpa *snyft* ;) |
Knas putte... inte ska du göra de... :toothless |
|
|
| Treo |
Hmm.. dilemma: TA picknick eller BMW Club Finland banträff.. varför är det så få helger per sommar ?
-Treo- |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Treo
Hmm.. dilemma: TA picknick eller BMW Club Finland banträff.. varför är det så få helger per sommar ?
-Treo- |
Kenny undrar; vad är dilemmat?
Nu vill jag att lite fler TAs ska visa intresse hära..speciellt folk i sthlms området :) Whiterussian var gömmer du dig egentligen! |
|
|
| dj_hysterix |
| jag kommer köpa o ta me mig en engångsgrill så att vi kan grilla lite...:) |
|
|
| dj_hysterix |
| a för helvete..nån måste ju ta me en digitalkamera !!!!!!!!!! :D |
|
|
| dbl |
| tycker steve kan ta med sig sin filmkamera och filma :) |