return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
SWETA Picknick 2003 - Våren e här (pg. 5)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
Mind: hur många ere som kommer då ?

:)
mindshooter
ingen aning ;) du kan juh försöka räkna...några lär väl ta med sig en polare eller två kanske, vem vet..jag kommer dra dit lite annat kul folk oxå....lite tjejer kanske...en bristvara :p
Vizay
finns ju då en viss risk att jag drar med mig min flicka å kanske nån mer polare å jag kan tänka mig att flera tänker likadant så de blir nog någrastycken :D

btw... någon måste ta med digitalkamera så vi kan ta ett skönt gruppfoto
Dioxys
hehe, joo det tror jag många gör :) mig inkluderat :) bra tänkt peter :)
dbl
jag tar inte med mig nån.. får sitta själv i utkanten av alla i min ensamhet och knapra på en skorpa *snyft* ;)
mindshooter
ja dbl ingen vill ändå ha dig där....

Kamera är en bra idé som jag inte ens la upp för det tänkte jag skulle vara obligatoriskt :p

blir skitnajs det hära :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
jag tar inte med mig nån.. får sitta själv i utkanten av alla i min ensamhet och knapra på en skorpa *snyft* ;)

Knas putte... inte ska du göra de... :toothless
Treo
Hmm.. dilemma: TA picknick eller BMW Club Finland banträff.. varför är det så få helger per sommar ?

-Treo-
mindshooter
quote:
Originally posted by Treo
Hmm.. dilemma: TA picknick eller BMW Club Finland banträff.. varför är det så få helger per sommar ?

-Treo-

Kenny undrar; vad är dilemmat?

Nu vill jag att lite fler TAs ska visa intresse hära..speciellt folk i sthlms området :) Whiterussian var gömmer du dig egentligen!
dj_hysterix
jag kommer köpa o ta me mig en engångsgrill så att vi kan grilla lite...:)

dj_hysterix
a för helvete..nån måste ju ta me en digitalkamera !!!!!!!!!! :D
dbl
tycker steve kan ta med sig sin filmkamera och filma :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement